emichael Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Som to dråper vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dette ligner mer på et mesterverk enn et læringsprosjekt Det eneste jeg ikke får til å stemme helt er kompet. Jeg ville hatt litt mer luft i toppen og til høyre Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Utrolig flott og meget vellykket! Synes slike bilder er meget dekorative. Enig med Wasco ang. kompet, men ellers rent teknisk helt topp Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nydelig og kunstnerisk bilde!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det eneste du har å lære må være kompet da, som er nevnt. Tekniskt kan det da ikke være mye å gå på. Lenke til kommentar
emichael Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Tusen takk for kommentarer. Jeg bare lurer litt på det, at det skulle ha vært mer luft over og til høyre? Blir ikke bildet oppfattet som litt for mye midtstilt da? Jeg bare lurer :-) Egil Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Synes ikke det trenger mer luft til høyre i hvert fall, men kanskje litt på toppen? Ikke sikker. Ellers et flott bilde dette her. Kreativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg