BuffyAnneSummers Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, men kommer fortsatt tilbake. dessuten må man vente til hårene har en viss lengde, og det er vanskelig å få med seg alt. Postet av anonym: e4724a6f6d2557c12dcdc21f68820939 Det kommer tilbake tynnere, lysere og omtrent usynlig etter noen runder, og hvis du får gjort det profesjonelt så får de tatt alt.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Om det er snakk om litt dun er jeg rimelig sikker på at det er ganske naturlig og ikke noe så mange bryr seg så veldig mye om. Er mer enn litt dun... Postet av anonym: e4724a6f6d2557c12dcdc21f68820939 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg har dårlig erfaring med voksing. Men epilator fungerer også Endret 6. november 2011 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Den erfaringen har dessverre ikke jeg. Det er noe som skjer over tid, ikke etter første runde. Jeg har epilert i en stund nå, og jeg har så fine og tynne hår nå at jeg ikke husker å epilere lenger.. Endret 6. november 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Poenget er vel at kroppshår er en heller dårlig unnskyldning for at man aldri vil finne noen som elsker en. Erfaringen min tilsier at dette bare er en unnskyldning slik at du skal slippe å prøve, for å å bli skuffet. Dette er bare en irrasjonell logikk basert på redsel av å bli avvist. Igjen, det er like trist hver gang en jente avfeier et forsøk fra en gutt, fordi hun har overbevist seg selv om at det ikke er vits å prøve. Og her snakker jeg av erfaring selv, hvor jeg har forsøkt meg på jenter som har et slikt syn. Endret 6. november 2011 av Antatra 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Resultatet blir vel ikke like bra for de med mye bare. Og vil ikke tro det er så sexy å våkne opp dagen etter med svarte stikkende stubber. Tenk å gå til sengs med ei pen jente og så våkne opp med Sasquatch. Men alvorlig tror jeg ikke det kan være så ille. Det finnes mange måter å fjerne kroppshår på. Dessuten finnes det også hårete jenter som får seg kjæreste. Endret 6. november 2011 av Zarac Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Hei! Jeg er akkurat som trådstarter! Har ikke møtt noen jenter som virker interessert i meg og hvis jeg prøver å snakke med noen er det alltid jeg som fører samtaler... tror rett og slett jenter syns jeg er kjedelig ... eller lite attraktiv :/ Postet av anonym: 0297b49980d888058a4ac9b699192437 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Synes du bør legge ut bilde av problemet ditt, så kan folk her inne virkelig vurdere om du bare overdriver eller ei. Det vil jo lett la seg gjøre anonymt! Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ta å finn deg en hårfetish. Problemet løst! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Ta å finn deg en hårfetish. Problemet løst! Takk for svar alle dere, får se hvordan det går. Postet av anonym: e4724a6f6d2557c12dcdc21f68820939 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå