Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mitt ønske, min drøm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, litt for negative tanker her. Jeg føler bare at jeg er en ingen vil like, i lengden. Jeg føler meg ikke bra nok, ikke tiltrekkende nok. Eller jeg tror jeg kan være tiltrekkende, jeg har en slank kropp, litt små pupper dog, men tror jeg har noe som er for turn off. :(

Men jeg skal fortsette å håpe jeg :)

Postet av anonym: e4724a6f6d2557c12dcdc21f68820939

Lenke til kommentar

Virker som det er utseende ditt du er usikker på.

Du skal vite at dette er noe som ikke har så stor betydning når en blir litt eldre. I hvert fall er dette min erfaring. Spesielt om det er noe langsiktig du er ute etter. Utseende er viktigst når det bare er snakk om kortvarige forhold, type ONS.

Slank og "litt små pupper" høres ut som et bra utgangspunkt synes jeg. Men din usikkerhet kan nok være litt turnoff, men det gjelder vel kanskje mest motsatt vei. Altså usikre gutter.

Lenke til kommentar

Ok, litt for negative tanker her. Jeg føler bare at jeg er en ingen vil like, i lengden. Jeg føler meg ikke bra nok, ikke tiltrekkende nok. Eller jeg tror jeg kan være tiltrekkende, jeg har en slank kropp, litt små pupper dog, men tror jeg har noe som er for turn off. :(

Du kunne kanskje ha godt av å snakke med en terapeut som kan hjelpe deg med mye bedre tanker

Lenke til kommentar

Du høres ut som ei jente jeg kjenner. Hun mener hun er stygg, har for små pupper, for tynn ene dagen og for tykk den neste. Egentlig bunner det bare ut i at hun ikke er spesielt sosialt trygg. Merkelig nok er hun nå i ferd med å bli sammen en rimelig heit svenske, med god jobb, looks osv. Dette selv om hun i følge seg selv ikke er atraktiv. De møttes på internett btw. Internett kan av og til hjelpe å løse slike problemer som dette. Det finnes alltid noen er på nett med.

Hva i alle dager er det du har som er turn off?

Lenke til kommentar

Du kunne kanskje ha godt av å snakke med en terapeut som kan hjelpe deg med mye bedre tanker

Tror ikke det vil hjelpe meg så veldig mye.

Du høres ut som ei jente jeg kjenner. Hun mener hun er stygg, har for små pupper, for tynn ene dagen og for tykk den neste. Egentlig bunner det bare ut i at hun ikke er spesielt sosialt trygg. Merkelig nok er hun nå i ferd med å bli sammen en rimelig heit svenske, med god jobb, looks osv. Dette selv om hun i følge seg selv ikke er atraktiv. De møttes på internett btw. Internett kan av og til hjelpe å løse slike problemer som dette. Det finnes alltid noen er på nett med.

Hva i alle dager er det du har som er turn off?

For mye kroppshår.....

Trådstarter har antakelig vært borti feil type mennesker. Hun er i den alderen da "drittsekkene" blir mindre atraktive og egenskapene til de snille guttene er mer verdsatt. Løsningen din, trådstarter, er å finne en snill gutt.

Har ikke vært borti så mange faktisk. Og de jeg har vært borti har skiftet mening ganske fort.

Lenke til kommentar

Hvis kroppshår er det eneste du kan trekke frem som negativt, har du vel ikke noe større problem enn alle andre mennesker. Det er lett å gjøre noe med.

Dessuten vil jeg ikke tro at kroppshår er noe man stifter bekjentskap med så tidlig i et forhold. Slik sett bør det i det minste være mulig for deg å bli kjent med gutter og så se hvor det går fra der.

Edit;

I forhold til svaret ditt rett over. Det gjelder for oss alle, uavhengig av hvor mye en har.

Endret av Antatra
Lenke til kommentar

Hvis kroppshår er det eneste du kan trekke frem som negativt, har du vel ikke noe større problem enn alle andre mennesker. Det er lett å gjøre noe med.

Dessuten vil jeg ikke tro at kroppshår er noe man stifter bekjentskap med så tidlig i et forhold. Slik sett bør det i det minste være mulig for deg å bli kjent med gutter og så se hvor det går fra der.

Edit;

I forhold til svaret ditt rett over. Det gjelder for oss alle, uavhengig av hvor mye en har.

Joda, enig i det.

Resultatet blir vel ikke like bra for de med mye bare. Og vil ikke tro det er så sexy å våkne opp dagen etter med svarte stikkende stubber. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...