wil Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei. Jeg hadde en Corsair 120 GB Stående i hovedmaskina Frem til Mandag denne uka. Da orka jeg ikke hening i Windows mere og satt inn en 160 GB Disk som OS Disk istede. Siden at jeg lurer litt på om en eller flere av Lagringsdiskene driver å går, så har jeg ikke brukt maskina etter det. Det jeg da lurer på er hvilke SSD Disker man skal satse på fortia. Corsair kan vi glemme. Jeg har sett på OCZ og Kingston. Har også sett litt på Samsung sine nye disker også. Også en ting. Jeg har sett det at de nye Samsung diskene er smalere enn de andre altså. Vanlig bredde er 10 CM og de nye Samsung diskene er 7 CM. Hvordan blir det å f. eks sette en Samsung 128 GB med den bredden inni mitt Fractal Design XL Kabinett? Blir det noe forskjell på hva jeg må gjøre? Håper noen har svar. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Xenon69 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Crucial m4 er den beste SSDen, hand down Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Ok, men er den kjapp da? Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Her kan du lese om hva tomshardware mener om saken Lenke til kommentar
Xenon69 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Den er kanskje ikke den kjappeste, men det er politlig og har gode drivere. Bare søk selv så finner du nok ut at de fleste ambefaler M4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå