femfulle Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 nokia n8 og spotify, vil dette fungere? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ser sånn ut. http://www.spotify.com/no/mobile/symbian/ Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Ser sånn ut. http://www.spotify.com/no/mobile/symbian/ takk for svar. ja, det ser sånn ut, fikk derimot svar at det ikke var støttet når jeg var innon en stor ektrokjede i går og lurer derfor, så hadde vært fint om noen har mobilen og kan bekrefte at det fungerer.... ser ut som man også må ha premium? Endret 4. november 2011 av femfulle Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 N8 er listet opp der om du bare kikker litt nøyere. 1 Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 kilden virker egentlig overbevisende nok, takk Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Ja, du må ha premium for å kunne bruke spotify på en hvilken som helst mobil. Er en av fordelene med premium... Endret 4. november 2011 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Ja, du må ha premium for å kunne bruke spotify på en hvilken som helst mobil. Er en av fordelene med premium... skjønner. Er det vanskelig å kontrollere hvor mye datatrafikk mobilen bruker? Jeg kommer til å være koblet til wlan mye og der kommer jeg til å bruke så mye jeg vil, men når jeg ikke er koblet til dette kommer jeg til bruke nettet begrenset. Er det vanskelig å kontrollere dette forbruket og er det enkelt å ha oversikt over hvilket nett man bruker etc? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvilket mobilabonement har du? De fleste abonement har gratis båndbredde frem til et sted mellom januar til april. Android har et program som heter 3G watchdog som overvåker nettrafikk på 3G. Jeg er overbevist om at symbian har en tilsvarende gratis app Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Hvilket mobilabonement har du? De fleste abonement har gratis båndbredde frem til et sted mellom januar til april. Android har et program som heter 3G watchdog som overvåker nettrafikk på 3G. Jeg er overbevist om at symbian har en tilsvarende gratis app har ikke kjøpt enda, men så på ett fra tele2 fastpris m som så passende ut for meg, noen erfaringer? tips? får sjekke ut dette meg gratis nettbruk, takk for god hjelp Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Både Telenor, Netcom og sikkert mange andre har store tilbud som varer ganske lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå