Skjelvgråt Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 og heller har du ikke saklige innlegg, du er ikke seriøs, du har ikke vært her i 6 mnd (eller, med alle brukerne du tidligere har hatt, har du vell det) og jeg kan ikke tenke meg du får bli forumveileder. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har alle andre ferdigheter og kriterier inne. Alder er bare et tall, jeg er mentalt 27 år. Snart er jeg MOD også, og da skal jeg drive hotellet fremover! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har alle andre ferdigheter og kriterier inne. Alder er bare et tall, jeg er mentalt 27 år. Snart er jeg MOD også, og da skal jeg drive hotellet fremover! Jeg skulle gjerne møte den personen som fastslo din mentale alder med mindre den personen var deg selv. Når det gjelder dine sjanser til å bli moderator så vil ikke utsagn som "da skal jeg drive hotellet fremover" vil tale til din fordel. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har alle andre ferdigheter og kriterier inne. Alder er bare et tall, jeg er mentalt 27 år. Snart er jeg MOD også, og da skal jeg drive hotellet fremover! Fortell om dine ferdigheter og kriterier som kvalifiserer deg som moderator Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 da jeg begynte å lese igjennom tråden så jeg for meg at jeg skulle rydde den for fjas og trolling men etter hvert innså jeg at hene tråden da ville slettes. tråden stenges da den ikke er noe annet enn fjas fra A to the Z. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg