Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Lurer på om jeg kan være psykisk forstyrret, jeg VIL ikke inn hit, men jeg gjør det likevel... noen andre som har det slik? Jeg er nysgjerrig... hehe. Endret 7. november 2011 av Tiugama Kaa 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg spør om DERES SYN på saken. Det er MORSOMT å lese svarene deres. Hun er lettpåvirkelig fordi JEG manipulerer hun! du manipulerer henne voff voff 2 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Veldig nysgjerrig på hvor mange du har beisa over i løpet av din tid? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Veldig nysgjerrig på hvor mange du har beisa over i løpet av din tid? Han er ukyssa og jomfru. 2 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jepp, du er i en luksus-stillingssituasjon nå, Lûïz Ângêl Zâpïcô. Folk som skriver nedtalende om deg er bare misunnelig, og det vet du. Kunne ønske jeg hadde litt av din sjarm og dine talenter, drømmer om å bli en PUA jeg også Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vær nå greie! Er jo ikke noe poeng i å hakke på han. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vær nå greie! Er jo ikke noe poeng i å hakke på han. for å si det slik: poeng i å hakke på ham: herved kalt X poeng i å lage disse postene (fra hans side): herved kaly Y X>Y*10^10^10^10 Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vær nå greie! Er jo ikke noe poeng i å hakke på han. for å si det slik: poeng i å hakke på ham: herved kalt X poeng i å lage disse postene (fra hans side): herved kaly Y X>Y*10^10^10^10 Haha, joda. Jeg er også drittlei av all møkka han poster, men det er jo ikke noe poeng i å hakke på han. Det er admins og forumveilederes jobb å ta til tiltak mot ting som dette. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vær nå greie! Er jo ikke noe poeng i å hakke på han. for å si det slik: poeng i å hakke på ham: herved kalt X poeng i å lage disse postene (fra hans side): herved kaly Y X>Y*10^10^10^10 Haha, joda. Jeg er også drittlei av all møkka han poster, men det er jo ikke noe poeng i å hakke på han. Det er admins og forumveilederes jobb å ta til tiltak mot ting som dette. Problemet er bare at dem bryr seg jo ikke. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lurer på om jeg kan være psykisk forstyrret, jeg VIL ikke inn hit, men jeg gjør det likevel... noen andre som har det slik? Pass deg! Han manipulerer nok deg også som den eksperten han er! Hvorfor spør du om andres meninger når du ikke bryr deg om de egentlig? 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Kun fordi jeg er sjekkeguru, så er jeg ikke en PUA, det vil jeg ikke. Jeg skal søke om å bli Forumveileder snart. Kos dere :-) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kun fordi jeg er sjekkeguru, så er jeg ikke en PUA, det vil jeg ikke. Jeg skal søke om å bli Forumveileder snart. Kos dere :-) Haha! Made my day. 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kun fordi jeg er sjekkeguru, så er jeg ikke en PUA, det vil jeg ikke. Jeg skal søke om å bli Forumveileder snart. Kos dere :-) vist du faktisk blir d... så er d en dyster fremtid for diskusjon.no og jeg spår da masse-flyktning 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Alle veier fører til Diskusjon.no, så her forblir alle. 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Alle veier fører til Diskusjon.no, så her forblir alle. kun fordi moderatorene per dags dato arbeider slikt at de får respekt og ingen føler seg urettferdig behandlet. med en gang dette opphører og folk oppleve diskusjon.no som biased osv, så vil en smarting et sted starte et nytt et som vil gagne populæritet på de gamle verdiene diskusjon.no hadde (som de har per nå) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du? forumveileder? hahhahahah Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=592 Du er fylt 18 år, eller fyller 18 innen et par måneder Regelmessig aktiv på forumet og bør helst ha minst et par hundre innlegg slik at vi har mulighet til å bedømme engasjement og saklighet. Engasjert og opptatt av forumet. Medlem av forumet i minst 6 måneder. Endret 13. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Jeg skriver søknaden i morgen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg