Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Dette er genuin interesse. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja Luiz. Vi er overlykkelig på dine vegne at du kan har 33% sjanse for å være den ei jente liker mest... Kan du poste et bilde av henne? Plz??!?! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det eneste vi vet sikkert er at du er steike gal og et troll av uante dimensjoner med alle disse "manipulere damer" og "sjekkeguru"-trådene dine. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Velkommen etter. Men jeg har 7 jenter som maser om å være med meg hele tiden, da. Ikke 3? Ikke noe luksusstilling, da. Neivel. Homser sjekker aldri opp jenter. De legger merke til at du aldri sjekker opp jenter (selv om du tror du gjør det). De må tro du er homse, og mange jenter vil ha homsevenner 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Jenter SJEKKER meg opp, jeg er ikke homse. Tråden er løst, jeg er en damemagnet, slutt å svar mer. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jenter SJEKKER meg opp, jeg er ikke homse. Tråden er løst, jeg er en damemagnet, slutt å svar mer. Jeg vil gjerne ha bilde av henne jenta her Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Selv om dere mener trådstarter troller er det ingen grunn til å selv bli useriøse og ty til personangrep og lignende. Kommentarer som «få deg et liv» og lignende er fullstendig unødvendig, og vil resultere i strengere reaksjoner hvis det skjer igjen.Diskusjon rundt rapportering og andre former for offtopic skal heller ikke forekomme i tråden. Rapportér innleggene og brukerne dere mener bryter reglene, og la moderatorene gjøre jobben sin.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jenter SJEKKER meg opp, jeg er ikke homse. Tråden er løst, jeg er en damemagnet, slutt å svar mer. Hvis du er så sykt damamagnet, sjekkeguru og alt det tullet du utgir deg for å være, hvordan kan du være usikker på om en lett påvirkelig jente liker deg (pluss to andre)? 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Det Er Morsomt Å Høre Deres Meninger. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor rapporterer du hver eneste en av dem da? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Personlig ville jeg ikke blitt særlig stolt av at ei lettpåvirkelig jente hadde likt meg. "Oi, hun som liker alle, liker meg også! Det må bety at jeg er spesiell!". Og hvis du kan så mye om jenter, og er sjekkeguru, hvorfor er du her? Hvorfor spør du så mye? Du kan jo alt! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Jeg spør om DERES SYN på saken. Det er MORSOMT å lese svarene deres. Hun er lettpåvirkelig fordi JEG manipulerer hun! Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du manipulerte en jente som likte to fra før av til å like deg? Gratulerer! Det må ha vært en utrolig vanskelig jobb. 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Manipulering ? Hyggelig person du er ja... Hadde trodd du ville forbedre deg etter 4 brukere/kontoer her. Endret 7. november 2011 av Bloodlines 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 uff jeg bryter nok regningslinjene, men han innrømmer jo mer eller mindre at han troller i sine egne poster -_- Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan manipulerer du dem da? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg spør om DERES SYN på saken. Det er MORSOMT å lese svarene deres. Og hver gang noen forteller deg sannheten, avfeier du det som useriøst og trykker på "rapporter". 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Uff, jeg blir kvalm av trolls.. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Lurer på om jeg kan være psykisk forstyrret, jeg VIL ikke inn hit, men jeg gjør det likevel... noen andre som har det slik? 4 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg spør om DERES SYN på saken. Det er MORSOMT å lese svarene deres. Hun er lettpåvirkelig fordi JEG manipulerer hun! du manipulerer henne 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg