Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 En jente har problemer i kjærlighetslivet sitt, da hun forelsker seg lett, lar seg lett påvirke, og lar seg overraskende lett manipulere. Hun liker 3 gutter, kan jeg være en av dem? Lenke til kommentar
Populært innlegg siggii Skrevet 4. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2011 Hvordan i alle dager skal vi kunne vite det? 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 4. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2011 Nei, aldri livet. 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 4. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2011 Bruk Google før du spør her! 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Raven_Heart Skrevet 4. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2011 Du er jo selverklært sjekkeguru, så hvis hun ikke er interessert burde det da være en smal sak å få henne interessert. Eller ...? 21 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det ville jeg ikke satt pengene mine på, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 nei du er ikke en av dem, det er 3 andre. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Tråden er løst. Jeg fant ut at jeg var en av de 3 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Haha. WTf is this? 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skjønner ikke hvorfor du ikke har blitt banna enda. 3 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 la oss se, han er en avsosial sjekkeguru som ikke hadde noen venner for 1-2 måneder siden, som ikke kan gjenkjenne om ei jente liker han noen biter jeg mangler på den lista? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 la oss se, han er en avsosial sjekkeguru som ikke hadde noen venner for 1-2 måneder siden, som ikke kan gjenkjenne om ei jente liker han noen biter jeg mangler på den lista? Tror det er kjent i eventyr under betegnelsen "troll"? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 "Er jeg i en luksus-stillingssituasjon pr. nå?" Hvis du har 3 jenter som er hypp på deg samtidig, så ja. Hvis du er 1 av 3 gutter som hun er keen på, så nei. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Slapp av. gutten har sosial angst og liker ikke å prate med folk. Alt det her er fantasi. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Slapp av. gutten har sosial angst og liker ikke å prate med folk. Alt det her er fantasi. men å poste her hjelper da ingenting? selv har jeg aldri hatt sosiale problemer i forhold til venner, men har likevel fått seriøs hjelp til mye annet, syntes forumet skal være et flott sted, ikke et sted for sånne trolls som han her, de kaster bort tiden til alle. i tillegg så vil folk som han her til slutt føre til at folk som er seriøse og vil bli puttet i båten "trolls" noe som egentli er litt ergelig. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Velkommen etter. Men jeg har 7 jenter som maser om å være med meg hele tiden, da. Ikke 3? Ikke noe luksusstilling, da. Neivel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du har 7 jenter som maser om å være med deg, og du vil ikke? Sikker på at du ikke er homo? 3 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det gir 0 mening hva du faktisk prøver å få frem i denne tråden. Og det virker som du er en veldig selvoppskrytt person! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Time to mature and stop being an irritating prat. Burde få en bann til du blir 18/19. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Velkommen etter. Men jeg har 7 jenter som maser om å være med meg hele tiden, da. Ikke 3? Ikke noe luksusstilling, da. Neivel. Du må lære deg å skille sarkasme fra genuin interesse. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg