phlake Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei! Jeg er rimelig aktiv på dette forumet når det gjelder stasjonære PC-er etc. Det jeg ikke har særlig erfaring med er laptoper som funker til gaming. En kamerat vil investere i bærbar før jul og i denne forbindelse ønsker jeg innspill fra dere. Budsjett: 8-9000kr Minimumskrav: Minst 15" Minimum 1680x1050 oppløsning Bra diskplass, men hdd + ssd er seff et pluss Quad core, helst Intel 4GB RAM Bra dedikert skjermkort som vil gi god ytelse i WoW, SWTOR etc. Her er max grafikk ikke et krav, men god fps under mye action på medium i hvert fall Setter pris på linker, innspill og tips. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dette er det beste du får for 8000kr, ASUS G53SX CI5 2.3 4GB/500 GTX560M 15.6" W7HP Den bør klare det meste du kaster etter den. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Takk for tips. Så på den tidligere i kveld og la merke til den. Ser at GTX 560M gjør det ganske bra på benchmarks :o) Får se om tråden utvikler seg i løpet av morgendagen, hvis ikke blir det nok å anbefale den der ja! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skal du ha bedre ytelse så må du over på maskiner med 2 kort og da blir det dyrt. Nå finnes det andre maskiner med GTX560 også men de er større og koster mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå