Benbjo Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Herregud, Vermaelen er faen meg god. Sklier 100 meter og avverger scoring Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Faen så komfortabel seier. Solide forestillinger fra alle bortsett fra Santos, Theo og til dels Szczesny. Spesielt fornøyd med Jenkinson som gjør en kjempekamp. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Meget god gjennomført kamp av oss. Sliter med å skille mellom RvP, TV og Arteta som banens beste. Gir den til Arteta for sjokkfaktoren. Mannen eide midtbanen i dag. Vi er nå a-poeng med Pool, 3 poeng opp til Chelsea og 6 poeng opp til Tottenham og Newcastle. Faen så komfortabel seier. Solide forestillinger fra alle bortsett fra Santos, Theo og til dels Szczesny. Spesielt fornøyd med Jenkinson som gjør en kjempekamp. 100% enig i dette. Jenkinson var meget god i dag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Herlig komfortabel seier! Godkjent av samtlige i dag. Jenkinson spilte kanskje sin beste kamp for oss. For en innleggsfot han har. Den ene taklingen hans var også grisedeilig. Arteta var også fantastisk i dag. Det eneste som er mer perfekt enn pasningene hans er håret hans. Og RvP, da. Ett mål og to assists. Verdens beste spiss for øyeblikket. Btw: Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - André Santos Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho Har troen på en overbevisende seier og et rent bur. 3-0. 3 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 La merke til det jeg også. Jenkinson sine innlegg var så si 100% idag. Det er noe annet enn Walcott, Sagna, Arshavin og Gervinho.. Spesielt Walcott og Sagna.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 André Santos på twitter: Verry good win gays!!! #GoArsenal Priceless 6 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Veldig god kamp i dag. Arsenal er tilbake der de hører hjemme. Blir nok enda bedre når vi får tilbake Sagna og Wilshere etterhvert. Gleder meg! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Digga meg at pool-cuntene ikke klarte å ta poeng mot Swansea også. Arsenal er stadig nærmere der de hører hjemme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 André Santos på twitter: Verry good win gays!!! #GoArsenal Priceless Var nok ingen skrivefeil det der, gitt. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 herlig og viktig med seier idag. Gutta imponerer og er inne i en god periode, håper den varer. Men er vel landslagspause nå? Forundrer meg ikke om våres viktigste spiller blir skadet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå