Xanman Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 05.11.11 Arsenal v West Bromwich Albion Premier League 16:00 @ Ashburton Grove Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - André Santos Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tror dette blir vanskelig. Har slitt med WBA de siste kampene. Likevel, med en RvP i form kan vi hale dette i land. 2-1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Den potensielle startelleveren ser veldig sterk ut. Spesielt med tanke formsterke spillere som Rambo, Kos, Gervinho og ikke minst RvP. Det går rykter om at Scharner, Long og kanskje også Odemwingie må stå over for WBA. Har troen på en overbevisende seier og et rent bur. 3-0. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tror dette blir vanskelig. Har slitt med WBA de siste kampene. Likevel, med en RvP i form kan vi hale dette i land. 2-1 ^ What he said. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tror vi tar denne. Gleder meg spesielt til å se Koscielny og Thomas Vermaelen som stopperpar. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Håper virkelig Long og Scharner må stå over. Da har jeg stor tro i dag Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Denne trur jeg vi har. Med RvP i toppform skal vi ikke se vekk fra at han putter noen mål. 3 - 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Denne trur jeg vi har. Med RvP i toppform skal vi ikke se vekk fra at han putter noen mål. 3 - 1 Har samme bet. 3-1. RvPx2, Gervinho. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - André Santos Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho[/b][/center] Laget. Substitutes: Fabianski, Djourou, Mertesacker, Benayoun, Rosicky, Arshavin, Park. WBA: Foster Reid, McAuley, Olsson, Jones Brunt, Dorrans, Morrison, Thomas Gera Cox Ingen Long, Scharner eller Odemwingie. Ingen unnskyldninger fra vår side ved poengtap. Endret 5. november 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Laget: Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - André Santos Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho Akkurat som jeg forventet. Digg. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vil vi ikke heller ha Djourou enn Jenkinson på høyreback? Har vært mye bedre defensivt der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Zoltan Gera? Forsvaret vårt skal få kjørt seg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Jenkinson har forbedret seg i det siste. Djourou har stort sett vært crap hele sesongen. Foretrekker absolutt førstnevnte. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Lykke til alle sammen, jeg håper på lekestue:) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kom igjen nå, tippa på dere i dag. Forventer seier. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Må begynne å fyre opp kanonene snart. West Brom ligger alt for dypt til at vi kan spille oss igjennom. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 WBA gjør slik som svakere lag pleier. Legge seg bakpå og satse på kontringer. Hender det er meget effektiv oss RvP ER Gud! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ER DER HAN SKAL HAN ROBIN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå