knottsau Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Slik som i tråden "ranger sangen over deg", skal vi her rangere antrekket over istedenfor. Skriv noen ord om hva du liker/ikke liker med antrekket i innlegget over, gi karakter (x/10), og legg ved et nytt bilde som neste person skal kommentere. For å sette inn bilde: [ img]url[/img] Jeg begynner med dette: Lenke til kommentar
deejay92 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Antrekket over er litt fantasiløst syns jeg, selv om beige matcher beige, betyr det likevel ikke at man ikke kan introdusere andre elementer og farger. Greit nok at hun har noen leopard sko på seg, men de er av samme fargen egentlig. Men sånn generelt sett syns jeg dette er et bra antrekk, selv om det er litt kjedelig. Jeg har ikke særlig sans for skoene hun har på seg, jeg syns de ser billige ut. Karakter 7/10 Mitt bilde for videre diskusjon: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Solbrillene var ikke pene, likte ikke Jeffrey Campell/Acne skoene i det antrekket og ingen stor fan av jakken. Ikke det værste man kan gå kledd i, men ikke noe jeg syns er veldig pent. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå