Paisley Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Godt sagt Hyperio! Irriterende som pokker Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gåte: hva begynner på "d" og slutter på "rittlag"? Svar: Liverpool. 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vi er faktisk ikke så dårlige i dag, men er som vanlig elendige i avslutningene, og en keeper hos Swansea som er latterlig god i denne kampen. Da må jeg i alle fall senke ambisjonsnivået, tror ikke det blir noen 4.plass i år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ærlig talt, hva skjer med Liverpool? Dette holder virkelig ikke mål for en klubb som bruker så mye penger og mener de skal henge med helt i toppen. Vorm er, nok en gang, SCHVÆR! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Lol, united vinner på et selvmål og. For en dag. Adam i dag var horribel. Står alltid feilvendt og når han får ballen står han i ro i et år før han gjør noe. Bare å glemme at han kan løpe. Ellers, meh, jeg gidder ikke. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Adam har dog en del syke forløsende pasninger. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jubla for Massey på sidelinja før kampen. Ikkje fullt så glad etter å ha jubla for det annulerte målet. Det skal ikkje gå an å redde skudda til Johnson og Suarez på slutten der. Men som eg sa i det 75 minutt, så var eg nøgd med 0-0 når vi var såpass dritt i andre omgang og ikkje klarte å spele ei jævla pasning. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skuffende at vi ikke tar dette hjem.. På hjemmebane nok en gang blir det uavgjort. Nok en gang, sjansesløseri! Nok en gang, en fantastisk keeper i mot. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Øy Danielzu. Eat my shorts a kiddo. Sa jo at dere kom til å avgi poeng mot Swansea, mens vi vant (uten å imponere noen riktignok) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 uff, sløser bort poengene. blir ikke noe 4 plass av sånt Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Av de 5 hovedkjøpene våre under KD, er det faen ikke tilfeldig at det er de to utlendingene som har prestert, mens britene har skuffet utifra hvor dyre de har vært. Håper inderlig vi ser til utlandet i januar. Kanskje for naivt å håpe på Eden Hazard? Endret 5. november 2011 av OKMarius 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er så jævlig typisk. Reina vår beste mann. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Adam har dog en del syke forløsende pasninger. Ja men vi har ikke råd til å ha en slik spiller på banen når vi spiller 442. Adam kan funke i en offensiv rolle rett bak en spiss f.eks i en 4231 formasjon. Da er vi ikke like avhengig av hans innsats defensivt. Slik vi spiller nå gir vi bort enormt med rom på midtbanen. Dersom motstanderlaget er interessert i å angripe oss er det ekstremt lett å utnytte den plassen der. Vi kan ikke fortsette å la Lucas dekke opp rom bak de tre andre på midtbanen alene. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Blir motløs av slik poengsløsing på hjemmebane. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Håper inderlig vi ser til utlandet i januar. Kanskje for naivt å håpe på Eden Hazard? Alltids mulig å håpe. Selv kan jeg tenke meg Marek Hamsik. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gåte: hva begynner på "d" og slutter på "rittlag"? Svar: Liverpool. Sier han som heier på det dårligste laget i Manchester , United..... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gåte: hva begynner på "d" og slutter på "rittlag"? Svar: Liverpool. Sier han som heier på det dårligste laget i Manchester , United..... Det der er to statements hvorav kun ett er korrekt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg kan godt dra frem Meireles og Aquilani igjenn, men jeg kunne jo ikke syte, for overgangsvinduet var så veldig bra. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Litt morsomt at vi går fra nesten full kontroll, til rævkjørt i 35, til full kontroll. Litt morsomt at vi går fra Henderson, til Kuyt, til Bellamy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå