øyvindø Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Etter at gold-abo'et mitt gikk ut tidligere i høst (glemte å oppdatere betalingsinfoen min) så får jeg ikke aktivert gold-medlemskapet mitt igjen... Har vært inn på billing.microsoft.com og oppdatert betalingsinformasjon og flytta betalingen over til den nye betalingsmåten. Har sjekka i nettbanken og ser der at jeg har blitt trukket for gold-medlemskapet. Er det noen som vet hvorfor jeg da fortsatt står med et vanlig Live gratismedlemskap? Gold-medlemsskapet er registrert betalt hos microsoft 30.10... Nå hungrer jeg etter å få spilt Battlefield online... Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis det enda ikke er fikset så ville jeg ringt Microsoft så fort som mulig, veldig kjedelig å bli trukket for noe man ikke får utnytte av Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du bruker også den dyreste måten å få live på, bare sånn til info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå