Gå til innhold

Zelda Dokumentar (trenger din hjelp!)

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=4hw5wqUXKL4&feature=channel_video_title

Hei folkens!

Vet dette kommer litt brått på som min første post her på Gamer-forumet, men dette er noe jeg, som en Zelda-fan, føler er viktig å formidle. Traileren dere ser øverst er laget av en britisk YouTube-bruker ved navnet "Crashortsofevil", og basically hvorfor jeg poster dette her er fordi han trenger deres hjelp.

Han planlegger å lage en dokumentar om Zeldas historie opp igjennom tidene, men det han vil fokusere på er mer om hva som gjør hvert Zelda spill gjennom 20 år unikt og hva det er som gjør at fansen elsker denne franchisen så mye.

Til å backe up dokumentaren hans trenger han folk til å delta ved å enten lage en video eller audio recording av seg selv hvor de snakker om:

- Hva betyr Zelda for deg

- Hva er dine "favourite moments"

- Hvordan tenker du at spillene innoverte (behøver ikke nevne alle spillene)

- Dine følelser for spillserien

Denne videoen forklarer det sikkert litt bedre enn meg:

http://www.youtube.com/watch?v=OsmwRV_wh_Q&feature=relmfu

Vel, there you have it. Hvis du er en Zelda fan eller helt enkelt en som nettop har begynt å spille Zelda, plis vurder å sende en video eller audio recording til denne dokumentaren.

(du kan sende videoen/audio recordingen til: [email protected])

Jeg og mange andre Zelda-fans ser fram til dette, og det ville vært en fin måte å feire Zeldas 25-års jubileum på. Hvis dere har noen spørsmål, er det bare å spørre ;D.

Endret av JollyJack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stolt av deg for at du legger ut positive ting om Zelda :D

Desverre har jeg ikke tid og ta opp noe,

Men Mitt beste øyeblikk var når jeg spillte Link`s Awakening på gameboy, musikken og bildene og side questene holdt 6 måneder for meg, husk dette var tiden de fleste ikke hadde internett og ødela alle deler av spillet men og lese alt om spillet, sigh vi går i en mørk tid i spille branjsen

Lenke til kommentar

- Hva betyr Zelda for deg

Mer eller mindre, min favoritt, barndomsminne, det er alltid herlig, gøy, og sjeldent frustrerende.

- Hva er dine "favourite moments"

Slutten av første dungeon i OoT, og slutten av spillet.

- Hvordan tenker du at spillene innoverte (behøver ikke nevne alle spillene)

Helt ålreit, påvirker ikke min opplevelse av spillet.

- Dine følelser for spillserien

Beste eventyrserien som fins, skulle bare ønske nintendo turde å gå mørk og blodig, noe alle Darksiders.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...