Macklemore Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Vurderer å lage et eget kabinett til pcen fordi det jeg har nå er dritstygt og pappa nekter å gi meg et nytt... Er det vanskelig å bygge selv? er 14 år og er ganske flink med verktøy og har verktøy i garasjen. har dere noen tips eller burde jeg bare gi opp? har bare planker skruer osv hvor mye kommer det til å koste? ? Mvh Gurre Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Heisann. Anbefaler deg å kikke litt på dem som har bygget selv her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=132 Så kan du jo sende dem en pm å høre hvordan dem gjor det, hvor mye det kostet osv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er nok ikke så vanskelig, det tar bare tid. Har selv hatt et slikt prosjekt, som jeg enda ikke er ferdig med. Materialer koster, samt deler til og sette fast hardware i (f.eks hovedkortplate). Deler som hovedkortplate og hdd holdere kan man kjøpe på netshop. Det er også mulig og lage det selv. Om du velger og bygge i treverk, ville jeg nok satt fokuset på kjøling. Treverk isolerer lyd veldig godt i motsetning til aluminium. Men som sveibuen sa, les worklogs av folk som har gjort det selv, og spørr de om hvordan de gjør forskjellige ting. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 HDD Hyller og hovedkortplate kan jeg vel ta ut av mitt gamle kabinett? Men snill som pappa er så skal han kjøpe CM Storm Enforcer også skal jeg bygge eget etthvert .D Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ja, du kan ta det ut fra det gamle kabinettet. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Takk, da ser dere kanskje en liten worklog fra meg etter jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå