eriknor Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Sydlig retning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Fantastisk himmel med et godt blikkfang. Er det grågås? Finner ikke noe negativt her.... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Fantastisk himmel med et godt blikkfang. Er det grågås? Finner ikke noe negativt her.... Takk for det. Jeg regner med at det er kanadagjess. Ikke så lett å se på så lang avstands. Det hender også at formasjonene blandes av kanadagjess og grågjess. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Flott. Liker fuglenes plassering, Himmelen og den litt flate måten som den framstår på. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kjempe fint. Vekket liksom litt følelser også Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fin stemning og et godt komp Kunne tenkt meg litt mer fugel og litt mindre himmel - men det er min smak Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Et flott skudd!! Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Aiaiaiai....dette var magisk. Det er i sånne stunder det bruker å vise seg at jeg har glemt kameraet Kjempebilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg