QUiPS Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei. Det hele startet når jeg skulle skru på pcen idag og det kom opp feilmelding om at windows kunne ikke starte, og da gikk jeg inn i bios for og sjekke om det var noe galt. Og inne i bios gikk jeg og sjekket om hardiskene var tilkoblet og alle unntat ssd`en var tilkoblet. Så jeg prøvde og restarte pcen noen ganger og det skjedde ikke noe. Så jeg kom fram til at jeg måtte instalere windows 7 64 bit på nytt igjen på en annen hardisk. Og heller ikke inne i windows klarer jeg ikke og finne hardisken. Vet ikke om det har noe å si, men jeg har også dualboot med Backtracker 5. Jeg kjøpte ssd`en for ca et halvt år siden på dustinhome.no og det er en CORSAIR FORCE 2.5" 60GB SSD MLC. Så spørsmålet er om jeg bare må sende mail til dustinhome og om det er noe reklamasjonting, eller om det er noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Prøvd med en annen SATA3 godkjent kabel? SATA2 går også an til nød! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Har prøvd med ny kabel og brukt en annen port. Skal også ta og sende mail til dustin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå