masterno Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 hei jeg skal kjøpe en ny laptop og lurer på om noen vet en kjempe kraftig laptop for rundt 7-8000 kroner som kan spille mange av de nye spillene på høy ^^ jeg skal ikke ha en desktop fordi jeg flytter veldig ofte... og da må jeg kunne ta den med meg.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det kraftigste du får for 8000kr er ASUS G53SX CI5 2.3 4GB/500 GTX560M 15.6" W7HP Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvor lenge vil batteriet overleve på denne PCen ved studiebruk? Håper å få brukt PC både til spill og skole. Lenke til kommentar
masterno Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) men jeg fant noen andre pcer også! er de gode gaming pcer? her er linkene!! http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/hp-paviliondv6-6153eo/156600.3003/#tabs http://www.netonnet.no/art/data/gaming/datamaskiner/hp-paviliondv6-6b90eo/162354.5652/#tabs svar så fort som mulig plz det står også at den ene pcen har driftstid på 6 timer, men dette er vel på strømsparer ikkesant? xD HP Pavilion dv6-6b90eo er en kraftig 15,6" laptop med en sterk prosessor, mye arbeidsminne og et bra grafikkort. Dermed er den fullt utrustet for både de nyeste spillene, videoredigering og vanlig bruk. PCen har en full HD-skjerm, som gjør at du får frem alle detaljene i film og annen underholdning. Endret 5. november 2011 av masterno Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 De HP'ene har omtrent halve spillytelsen av G53SX. Lenke til kommentar
masterno Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 De HP'ene har omtrent halve spillytelsen av G53SX. ohh fordi jeg fant en side og de sa at NVIDIA® GeForce® GTX 560M var nesten like bra som amd radeon hd 6770m 2 gb kortet.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da har du nok lest feil, eller de har skrevet noe feil da det er omvendt. GTX 560 er et av de aller beste grafikkortene til bærbare, 6770 havner langt ned på lista og er et midrange kort, det er ikke noe dårlig kort i og for seg men der hvor GTX560 klarer å kjøre spill på high så vil 6770 nøye seg med middels til lave innstillinger. Lenke til kommentar
masterno Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Da har du nok lest feil, eller de har skrevet noe feil da det er omvendt. GTX 560 er et av de aller beste grafikkortene til bærbare, 6770 havner langt ned på lista og er et midrange kort, det er ikke noe dårlig kort i og for seg men der hvor GTX560 klarer å kjøre spill på high så vil 6770 nøye seg med middels til lave innstillinger. men hva med denne pcen, fant denne jævlig fasinerende.. msi gaming laptop med 12 gb ram (kan ha 32 gb i pcen) quad core 2 ghz (turbo 2.9 ghz) NVIDIA GeForce GTX 560M Graphics with 1.5GB GDDR5 discrete memory http://www.jr.com/msi-microstar/pe/MSR_GT683R242US/ det står at pcen koster 1400-1500 dollar som er rundt det jeg kan bruke, pcen ser jævlig imponernde ut kan spille all spill på høyeste settings for bare 7800-8800 kroner er da mega bra.. wow Endret 5. november 2011 av masterno Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da har du nok lest feil, eller de har skrevet noe feil da det er omvendt. GTX 560 er et av de aller beste grafikkortene til bærbare, 6770 havner langt ned på lista og er et midrange kort, det er ikke noe dårlig kort i og for seg men der hvor GTX560 klarer å kjøre spill på high så vil 6770 nøye seg med middels til lave innstillinger. men hva med denne pcen, fant denne jævlig fasinerende.. msi gaming laptop med 12 gb ram (kan ha 32 gb i pcen) quad core 2 ghz (turbo 2.9 ghz) NVIDIA GeForce GTX 560M Graphics with 1.5GB GDDR5 discrete memory http://www.jr.com/ms...SR_GT683R242US/ det står at pcen koster 1400-1500 dollar som er rundt det jeg kan bruke, pcen ser jævlig imponernde ut kan spille all spill på høyeste settings for bare 7800-8800 kroner er da mega bra.. wow + 25% merverdiavgift selvsagt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 MSI er en helt annen kvalitet enn Asus. De msi maskinene som vi har testet her inne har sliti med ekstrem varmeutvikling og et avsindig lurveleven fra vifter/kjøleløsning. Maskinene har vært så varme der du skal hvile henda når du skriver at det har vært ekstremt ubehagelig. Den siste testen av en MSI spillbærbar jeg så klarte ikke gi den ytelsen hardwaren inni var kapabel til, hvorfor kom ikke frem i testen. Asus sine spillmaskiner er ekstremt godt lagd, selv på maks belastning så klarer kjølesystemet å holde maskinene kalde og det uten noen plagsom viftestøy. Andre merker som lager gode spillmaskiner er Multicoms Clevo maskiner, disse kan også fås med SLI/Crossfire, men prisene er høyere enn Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå