smoke Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Problemer med ny PC! (hatt dette problemet hele tiden, men mye verre de siste dagene) Problemet er nå at spillene mine freze upp, eller jeg bare BSOD. Alle BSOD meldingene er veldig tilfeldig, og nyere det samme Det jeg har prøvd: -Chaning OS hardrive (min gamle ss var halvdød) -Instaling nye stasjoner for skjermkort og lydkort. -Reinstaling spillene det er å krasje i (Bf3, EVE Online) eneste jeg spiller. -Test minnet med memtest ingen feil funnet. 20 ganger på "advanced" ingen feil. -Prøvde 3DMark bare for å se om det kunne være relatert til varme problemer. det didd ikke krasje der. -Instalert ny mus \ tastatur drivere. -Minne er satt på 15v som det skal være :S La ved de 3 siste crashdumpsa også. Mitt system MSI GeForce GTX 580 1536MB PhysX ASUS P8Z68 Deluxe, Socket-1155 Intel ® Core i7-2600k prosessor Corsair Vengeance ™ DDR3 1600MHz 8GB CL8 Windows 7 64bit. Logitech G15 \ G500 Takker for all hjelp, er ganske iriterende Minidump.zip Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har du SSD? Vist ja: Oppdater firmware på den spesielt om du har en SandForce basert kontroller Vist nei: Prøvd å oppdatere hovedkort bios og lastet ned nye drivere? <- Dette kan du egentlig gjøre uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå