Gå til innhold

[Løst] Civ IV nekter å laste

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt og lasta ned CIV IV. Installasjon og nedlasting gikk tilsynelatende knirkefritt (lasta ned fra Spaceworld).

Men spillet nekter å starte. Jeg får Init Error: Error loading shader libraries.

Jeg kjører på en to måneder gammel PC med Win 7.

Noen som har en ide om hva som foregår, og hva jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp kjøpt og lasta ned CIV IV. Installasjon og nedlasting gikk tilsynelatende knirkefritt (lasta ned fra Spaceworld).

Men spillet nekter å starte. Jeg får Init Error: Error loading shader libraries.

Jeg kjører på en to måneder gammel PC med Win 7.

Noen som har en ide om hva som foregår, og hva jeg kan gjøre med dette?

Problemet er tydeligvis kjent fra før,skal en tro dette forumet:

http://www.tomshardware.co.uk/forum/98094-25-civilization-error-loading-shader-libraries

Gå litt ned på siden,til du finner innlegget til "Cowmatrix"(ca halveis ned på siden),som ser ut til å ha en løsning på problemet.

Ikke prøvd dette selv,så ingen garantier,men lykke til :)

Tips:Google.Det er utrolig hva man kan få svar på der!

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Tips:Google.Det er utrolig hva man kan få svar på der!

Tusen takk.

Og ja.

Google er min venn. Problemet er bare at jeg ikke kommer på å søke på selve feilmeldinga.

Godt det funka da!

Søke på selve feilmedlingen er en veldig grei avgrensing på søket ditt.Ellers ville man sittet og lett i timesvis.Du kan jo selv forestille deg antall kjente problemer med fks dette spillet.Ingen værsting,men folk opplever mye rare feil og ikke alle er så hyppige.

Er det noe jeg haaaaater,så er det sånne errors!Derfor føler jeg veldig med andre gamere som står i beit og ikke får spilt pga slikt.

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...