MartyRot Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Nå er jeg, som tusener av andre veldig lei av EA... men dette handler ikke om det. Jeg har søkt nettet rundt etter tips om hvordan jeg kan slette en bruker fra Origin, men finner ingen råd. Da jeg spilte Battlefield 2 for mange år siden greide jeg å glemme brukernavnet og passordet, så jeg lagde derfor en ny bruker. Nå viser deg seg at denne nye brukeren har greid å knyttet seg til PS3-en, og på en eller annen måte bruke den nyeste e-post adressen min (mest sannsynlig fordi jeg har byttet på PS3-en). Jeg ønsker å bruke den opprinnelige brukeren min, som også BF3 er registrert på. Jeg vil ha min nyeste e-post knyttet til denne brukeren og PS3 kontoen min. Dette er ikke mulig da det er umulig å bytte e-post på Origin kontoen, eller å fjerne støttet mellom kontoen og PS3! Derfor ser jeg det som eneste mulighet å slette denne brukeren jeg ikke bruker. Men hvordan? Tusen takk for den av dere som har greid å løse dette forferdelige mysteriet!! EDIT: Og det er kun i Origin programmet jeg greier å logge inn med denne brukeren, ikke på EA eller Origins nettsider ... Endret 4. november 2011 av MartyRot Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Sliter selv med Origin/EA. Det eneste jeg kan anbefale deg er å ta kontakt via livechat eller telefon. Min mail gikk en uke uten svar, og etter å snakket med 4 forskjellige på live chat klarte han siste etter 40min å henvise meg til second tier support som skulle sende meg en mail innen 72 timer. De har no sendt meg en mail og sier at de skal se på saken. Alt dette kun fordi at jeg måtte få nytt bank kort. og SW:TOR bestillingen min ligger inne med et bank kort som ikke lengre eksisterer. Har bevist ungått battlefield 3 pga dette. Har veldig lyst å spille dette spillet da jeg har vært en battlefield fan siden BF1 men jeg skal aldri tilbake til origin og jeg er ferdig med å kjøpe plastik kover med et par plater. Anbefaler INGEN å bruke Origin, er vel en helt grei tjeneste helt til man trenger support. Bare se på EA/origin forumet, heller få der som ikke har problemer med tjenesten. Endret 5. november 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Kommet hack som fjerner det at man trenger Origin. Google så finner du. Hvis du ikke vil gjøre det kan du evt kjøre Origin in sandbox så slipper du hvertfall at EA fagsa sitter å snoker på pcen din. Til OP: Prøv å logg inn her: https://www.ea.com/profile/login Endret 6. november 2011 av LNF Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Forhåndsbestilte BF3, men siden Origin er håpløst, man kan ikke engang slette gamle spill, så venter jeg heller til en Steam versjon kommer ut. Hvis det kommer på Steam i det hele tatt... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 samme her. Sååååå(!) lyst å spille BF3 men må også ta vare på mine prinsipper. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Så cracked funker, noen som har testet? Origin er det verste jeg har vært borti so far. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 For noe dritt Origin er. Har bare hatt problemer med det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Cracken funker som bare det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Faren er vel at man kan bli bannet når EA finner det ut. Men selv er det verdt det for min del. Tenkte å kjøpe Bf3 på elkjøp til 350 kr, cracke det og kose meg med det så lenge i kan eller til jeg blir bannet. Er ikke så alt for lenge til jeg kan spille SW:tor og da har jeg ikke lengre tid til BF3 likavel. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Faren er vel at man kan bli bannet når EA finner det ut. Men selv er det verdt det for min del. Tenkte å kjøpe Bf3 på elkjøp til 350 kr, cracke det og kose meg med det så lenge i kan eller til jeg blir bannet. Er ikke så alt for lenge til jeg kan spille SW:tor og da har jeg ikke lengre tid til BF3 likavel. Inb4 SWTOR på Origin ^^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har det selv, og sliter med å få byttet payment info. Har holdt på i 2 uker no via mail, live chat som vidre sendte meg til second tier support som igjen vidresendte meg til store support. Føler meg som en kasteball. Lenke til kommentar
MartyRot Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Sliter selv med Origin/EA. D [...] Anbefaler INGEN å bruke Origin, er vel en helt grei tjeneste helt til man trenger support. Bare se på EA/origin forumet, heller få der som ikke har problemer med tjenesten. Hater Origin å supporten til EA selv. Har sendt 3 mails ang. dette. Selv om at jeg ikke har så stort problem som enkelte andre har beskrevet, synes jeg de burde svare. Ellers burde de kunne oppdatere det drittprogrammet deres slik at det var mulig å slette, og endre på flere brukerinstillinger. Jeg selv er så stor fan av DICE og battlefield serien at jeg måtte kjøpe spillet. Synes det er jævli synd at DICE ikke kan gi ut spill selv eller eies av et annet selskap (Valve?). Har det selv, og sliter med å få byttet payment info. Har holdt på i 2 uker no via mail, live chat som vidre sendte meg til second tier support som igjen vidresendte meg til store support. Føler meg som en kasteball. Da jeg valgte "deleting Origin account" på EA support siden fikk jeg kun valgte om å vente på en tlf. Jeg er ikke så interesser i å snakke med en person som mest sannsynlig setter meg over hit og dit, ber meg sende e-post eller overtale meg til å ikke slette brukeren... Gi meg en slett knapp, eller la meg i hvertfall få koble brukeren fra PS3-en, slik at jeg kan koble den til den andre brukeren, så kan jeg endre passord til noe jeg ikke husker på "slett" brukeren, også blir det glemt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå