nagina Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvordan er det med Origin og reinstallering av windows? Da jeg installerte Battlefield 3 og origin så plaserte jeg BF3 til D: stasjon og selve origin til program files (C:) som alle andre programmer, men så tok jeg reinstallering av maskin. Kan man finne fram BF3 spill med origin igjen? (som steam) ? I såfall, how? Takk takk. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nei, med origin må du huke av at du vil lagre install fila, gjør du ikke det må alt lastes ned igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Crap, de lærer nok. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Om du går i instillinger og velger at at den skal installere spillene på samme plass, så må du nok ikke laste ned alt på nytt. Har ikke testet, men går ut ifra det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 hvorfor må det være så tungvindt og dårlig system. Sigh, må vel la den laste ned på nytt over natta, kvelden ødelagt. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Crap, jeg lærer nok. Fixed. Jeg har origin innstallert på F: og i origin kan man velge hvor man vil lagre spillene og om man vil beholde install filene. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg? lærer demmes dårlig system til de ordner noe bedre ja, sant nok. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hva er så dårlig med det? eneste som jeg kommer på i farta er at man burde kunne velge hvor man vil innstallere hvert spill ikke alle generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå