Caligo11 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hei på dere. Jeg fikk min datamaskin tilsendt i posten fra utlandet, da jeg glemte den der. Fikk den i dag, men da jeg skulle slå den på kom det bare en pipelyd fra den og skjermen var svart. Hørte noen rare lyder da jeg løftet den, som om noe var løs inni laptopen. Jeg skrudde opp baksiden og fikk se dette her...(se vedlegg) De to kortene satt jeg inn i sine respektive plasser, men selvfølgelig virket den ikke. JEg lurer på om hele pc-en er ødelagt? Går det an å fikse dette her og evt. hvor mye vil det koste meg? Endret 4. november 2011 av Caligo11 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis maskinen var pakket forsvarlig og minnebrikken har hoppet ut av slottene sine så er det en klar indikasjon på at maskinen har fått en helsikes omgang juling så da vil jeg si at sjansen er enorm for at noe annet har spretti ut også, evt loddinger som har røket eller andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå