LordBendtner Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har identisk problem. Utrolig irriterende! Har ZOTAC GEFORCE GTX 560 TI AMP! som er overklokket fra fabrikk. Skal prøve siste betadriver og se hva som skjer! Endret 21. november 2011 av Dr3ad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så har jeg atter en gang blitt plaget gjentatte ganger med random crashes og connection timed out pisset..hva faen DICE? Er virkelig dette spillet her så forbannet spesielt? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Når jeg fikser det ene problemet oppstår det bare et nytt... Frustrerende.. Blir kasta ut etter et par minutter med denne begrunnelsen: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player (for 2 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006 Har oppdatert PunkBuster uten hjelp... Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Sorry for at det har gått en stund, fisket det. Underklokket pcen min bare litt med afterburner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå