mustang74 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Igår så lasta maskina ned en oppdatering til Battlefield3 samt en til skjermkortet mitt og så langt ser det ut til å fungere:) hurra..... Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Ingenting funker!!!!! Jeg blir gal. Synes det er skuffende av EA og selge dette spillet halvferdig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Har du prøvd å klokke ned litt på kortet ditt ? Men jeg har forstått det slik at dette problemet i høyeste grad gjelder overklokkede kort fra fabrikk, noe ditt kort ikke er? Hvilken produsent har levert kortet ditt ? Endret 11. november 2011 av Mala Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg måtte altså ikke klokke ned noe som helst her på min... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Og hvilket kort har du? Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Hvilken produsent som leverte kortet mitt.. Kjøpte PCen min på Komplett, har NVIDIA GeForce GTX 560 Ti Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Da kjører kortet standard hastigheter og er neppe problemet her Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 underklokket kortet fra 900mhz til 822mhz, etter en halvtimes..:"BF3.exe har sluttet å virke". Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det har jeg vel nevnt før i denne tråden tror jeg? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=388744 Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Igår så lasta maskina ned en oppdatering til Battlefield3 samt en til skjermkortet mitt og så langt ser det ut til å fungere:) hurra..... Spørsmålet er om INGEN andre har fått oppdateringen til BF3?? Det ville i såfall vært merkelig Endret 12. november 2011 av mustang74 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har ikke anledning til å fyre opp riggen min før på mandag Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Har oppdatert BF3 fortsatt Freeze/Crash. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 begynner å bli rimelig forbanna på bf3 jeg og nå. Har gama sånn 50 timer nå. De første 40 av dem da hadde jeg ikke noe problemer med random dcer og problemer med å få connecta servere, men nå blir jeg så og si dca hele tiden av Ea online. Og dette problemet kommer helt random noen ganger kan jeg game en stund, andre ganger får jeg bare gama 10 sekunder, det hjelper noen ganger og rse pcen og rse origin og alt det der. Men det er jo ikke sånn det skal være. Er det noen flere som har det problemet ?? Kan umulig bare være meg som har problemet lizm Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skjermkort: Gigabyte GeForce GTX 560Ti OC Version Jeg hadde også store problemer i starten med BF3. Maskinen krasjet etter kort tid i spillet (5-15 min), noen ganger spotantreboot, andre ganger fryste alt seg. De samme problemene hadde jeg med Bad Company 2 også, men der løste det seg ved å nedgradere driverne. Uten å gidde å bruke så lang tid på å feilsøking og testing, oppdaterte jeg BIOS på skjermkortet og klokket det ned fra 900mhz til 850mhz. Etter jeg gjorde dette har jeg ikke hatt et eneste problem med BF3. Så får vi se etterhvert om jeg tør å klokke tilbake til 900mhz Uansett vil jeg anbefale alle som har problemer med BF3 å oppdatere BIOS på skjermkortet, samt å klokke det ned litt, FØR en klager på at BF3 er et dårlig produkt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har opplevd at spillet fryser to ganger så langt. Må avslutte spillet og starte på nytt. I går kveld ble jeg disconnected fra serveren og spillet kræsjet til desktop. Håper dette bare var tilfeldigheter og ikke et seriøst problem. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 1 gang har spillet fryst, men det er etter flere uker uten å restarte/slå av maskin og spilt i flere timer. Spillet avsluttes og går til desktop har skjedd par ganger ja, men er bare å starte spillet på nytt, eller ta seg en pause Merkelig mange problemer, minner om black ops QQing da den kom ut. Slet selv aldri med det spillet heller. Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Gikk tilbake til betadriveren til Nvidia; 285.38. Har sluttet å kræsje Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Hadde samme problem med crash til desktop på mitt EVGA Classified GTX570. Problemene forsvant da eg skrudde opp volten, kjører på 1.070 og flashet til nyeste bios på skjermkortet Endret 16. november 2011 av Holzta Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Da kan jeg meddele at jeg har fikset mitt problem. Det var rett og slett det at jeg kjørte jo Windows XP tidligere. Så byttet jeg nå til Windows 7. Jeg bare oppdaterte grafikkortdriveren min til det nyeste med Windows 7 64 bit og etter det har alt fungert. Håper alt ordner seg for dere andre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Spillet har ikke kræsjet en eneste gang etter at jeg oppdaterte med de nye nVidia BETA driverene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå