Rusher Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 sjekk at alt av vifter er blåst rent for støv. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg hadde samme problem før helgen. Oppdaterte bios på hovedkort og har ikke hatt problemer siden. Fjernet og overklokken på cpu. Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan klokker man ned i det hele tatt? ^^ Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 For min del så fungerte det å skru av noen innstillinger i bios som automatisk klokker ned cpu når den får mindre belastning Har gått knirkefritt siden Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 For min del så fungerte det å skru av noen innstillinger i bios som automatisk klokker ned cpu når den får mindre belastning Har gått knirkefritt siden Vær så snill å ordne step by step xD Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Ok, nå vet jeg hva problemet er. Jeg kjørte Speedfan (Måler temp i pcen din) og når jeg skulle starte opp BF3 var det 33 grader i GPU'en min. Etter å har spilt det i 7 minutter så freezet det seg, og da var temp på GPU'en 61 grader. Så jeg tror det som er problemet. Kan noen vær så snill å hjelpe meg med å klokke ned pcen min? Tror jeg har en CPU ratio på 33, hvis det hjelper, har seriøst ikke noe peiling på dette. Og er det noe risiko å gjøre dette? Takk for gode svar Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 GPU på 61grader er jo ikke varmt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 61 grader er en grei temp ja, så det er neppe der problemet ligger. En kompis med ett GTX 560TI SOC kort klokket ned fra 950 mhz core til 900mhz, og han har kunne spiller sammenhengende siden. Han sleit med at han ramlet ut etter 5-10 min hele tiden. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Thero : Du fikk en del anbefalninger av ting du kunne gjøre litt lenger oppe , hvor mange av disse har du tatt? Fikk du kjørt en Memtest86 ? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Disable intel speed stepping Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 61 grader er en grei temp ja, så det er neppe der problemet ligger. En kompis med ett GTX 560TI SOC kort klokket ned fra 950 mhz core til 900mhz, og han har kunne spiller sammenhengende siden. Han sleit med at han ramlet ut etter 5-10 min hele tiden. Har GTX 560 TI jeg og, hvordan klokker man ned? ^^ Lenke til kommentar
noxside Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Lille brodern har GTX 560 TI og hadde samme problemer. han flashet hovedkortet og alt funker 110% hos han. Endret 9. november 2011 av noxside Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Lille brodern har GTX 560 TI og hadde samme problemer. han flashed hovedkortet og alt funker 110% hos han. Flashed xD? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) 61 grader er en grei temp ja, så det er neppe der problemet ligger. En kompis med ett GTX 560TI SOC kort klokket ned fra 950 mhz core til 900mhz, og han har kunne spiller sammenhengende siden. Han sleit med at han ramlet ut etter 5-10 min hele tiden. Har GTX 560 TI jeg og, hvordan klokker man ned? ^^ MSI Afterburner Hvilket TI kort har du? Er det fabrikk overklokket slik som Gigabyte sitt SOC kort? Endret 9. november 2011 av Mala Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Hmm... NVIDIA GeForce GTX 560 Ti Er seriøst ikke sikker på om den er fabrikk overklokket, noen tips hvordan jeg sjekker det? Endret 9. november 2011 av Thero Lenke til kommentar
noxside Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lille brodern har GTX 560 TI og hadde samme problemer. han flashed hovedkortet og alt funker 110% hos han. Flashed xD? Vell, skriveleif, "flashet" mente man da Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Lille brodern har GTX 560 TI og hadde samme problemer. han flashed hovedkortet og alt funker 110% hos han. Flashed xD? Vell, skriveleif, "flashet" mente man da Okeii... Så hva betyr flashet? ^^ Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg har hatt problem med sort skjermbilde, når ny omgang laster. Dette har skjedd tre fire ganger nå. Heldigvis ser det ut som om at dette ikke er noe som hindrer meg i å spille. Tror ikke dette har med min hardware å gjøre, men kan jo ikke være helt sikker. (ATI/AMD Radeon 5850 m. Catalyst 11.9) Endret 10. november 2011 av Decoman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Opplever det samme periodevis. Irriterende men går kjappt å fikse ved å endre oppløsning og skifte tilbake igjen. Andre måter å fikse dette på? Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lastet ned denne: NVIDIA Source BIOS Fikset problemet mitt delvis. låser seg etter ca 2timer med spilling Har Gigabyte 560 Ti OC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå