kaffemannen92 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Heisann! Jeg har kjøpt meg BF3 for noen dager siden, og jeg liker det kjempe godt! Men.... Plutselig freezer spillet seg helt, så jeg må på oppgavebehandling og avslutte BF3 og starte det på nytt. Dette skjer somregel etter 5-10minutter med spilling. Har lastet ned de nye driverne. Hjelp! Takk for gode svar. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har du 32 eller 64 bit Windows? Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Har du 32 eller 64 bit Windows? 64 :3 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Legg ved resten av maskinvaren din, kan vere lettare å sjå kva som feiler då =) Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Heisann! Jeg har kjøpt meg BF3 for noen dager siden, og jeg liker det kjempe godt! Men.... Plutselig freezer spillet seg helt, så jeg må på oppgavebehandling og avslutte BF3 og starte det på nytt. Dette skjer somregel etter 5-10minutter med spilling. Har lastet ned de nye driverne. Hjelp! Takk for gode svar. Med fare for å virke i overkant negativ til BF3(dette er det ørtene innlegget mitt om emnet),så ville jeg forsøkt å levere tilbake hele spillet til forhandler i protest mot dette elendige produktet som så mange har problemer med for å markere ovenfor EA at vi ikke finner oss i halvferdige produkter. Endret 4. november 2011 av ArkArk Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Så, det er noe galt med spillet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Samme gjelder konsoller å så det er nok en bug i spillet. Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Har venner som ikke har freezing errors..... Merkelig. Noen som vet hvordan man fisker dette? vær så snill å hjelp meg! Pcen min: Intel core i5 2500k 8gb ram Windows 7 64 bit NVIDIA GeForce 560 Ti Endret 5. november 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) OBS : Unødvendig bumping kan føre til en advarsel! Du bør nok sjekke at det ikke er feil med maskinvaren din før du kan ta konklusjonen at det er problemer med BF3 som gjør det :*Sjekk at Cpu er 100% stabilt (prime95 på alle kjernene)*Sjekk at minnet er 100% stabilt memtest86*Sjekk at Skjermkortet ikke blir overopphetet eller kneler under belastning : 3dmark vantage / Furmark*Sjekk at Harddiskene ikke har feil CrystaldiskinfoNår du er sikker på at alt over er 100% greit så kan man egentlig begynne å feilsøke ordentlig på maskinen :*Sjekk at du har oppdaterte skjermkortdrivere , Lydkortdrivere eller integrert lyd , at operativsystemet er oppgradert via Windows update og at alt av patcher som er nødvendig er lagt inn. Eventuelle andre Microsoft oppdateringer bør også være på plass (DirectX etc). *Det kan også være lurt å oppgradere Bios om denne er gammel, men ikke alltids nødvendig.Når alt dette er sjekket og eventuelt oppdatert så kan du begynne å teste å se om det hjelper å deaktivere feks lydkortet , bytte ut skjermkortdriveren med en annen driver , fjerne alle USB enheter som du ikke har behov for etc.Du får si ifra etter hvert som du får feilsøket. Endret 4. november 2011 av Malvado Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 OBS : Unødvendig bumping kan føre til en advarsel! Du bør nok sjekke at det ikke er feil med maskinvaren din før du kan ta konklusjonen at det er problemer med BF3 som gjør det : *Sjekk at Cpu er 100% stabilt (prime95 på alle kjernene) *Sjekk at minnet er 100% stabilt memtest86 *Sjekk at Skjermkortet ikke blir overopphetet eller kneler under belastning : 3dmark vantage / Furmark *Sjekk at Harddiskene ikke har feil Crystaldiskinfo Når du er sikker på at alt over er 100% greit så kan man egentlig begynne å feilsøke ordentlig på maskinen : *Sjekk at du har oppdaterte skjermkortdrivere , Lydkortdrivere eller integrert lyd , at operativsystemet er oppgradert via Windows update og at alt av patcher som er nødvendig er lagt inn. Eventuelle andre Microsoft oppdateringer bør også være på plass (DirectX etc). *Det kan også være lurt å oppgradere Bios om denne er gammel, men ikke alltids nødvendig. Når alt dette er sjekket og eventuelt oppdatert så kan du begynne å teste å se om det hjelper å deaktivere feks lydkortet , bytte ut skjermkortdriveren med en annen driver , fjerne alle USB enheter som du ikke har behov for etc. Du får si ifra etter hvert som du får feilsøket. Takk for et godt svar, lå merke til at jeg hadde mange windows updates! Håper det funker Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Når jeg updaterte alle windows updatesene, så kunne jeg spille mye lengere, men freezet etter 30minutter. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Prøv dette her. Vi hadde to litt forskjellige kræsjer, men dette fungerte for min del. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1389835 Lykke til Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Så, det er noe galt med spillet? Kjøpte spillet igår og etter oppgradering av skjermkort og psu har jeg nå spilt igjennom spillet uten problemer.. Hvilke bug snakker vi om? Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Så, det er noe galt med spillet? Kjøpte spillet igår og etter oppgradering av skjermkort og psu har jeg nå spilt igjennom spillet uten problemer.. Hvilke bug snakker vi om? At spillet freezer etter du har spilt det i 5-10minutter... Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Ååå! Det er så irriterende! :// Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det eneste jeg vet om data er at det kan være 9000 forskjellige ting som er galt her. PC= irritasjon. Ring en support telefon av noe slag.. Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har et problem. På siden http://www.systemrequirementslab.com (can you run it) får maskina mi godkjent, men havner under minimum anbefalt nivå. Har nok noe med det å gjøre? Spørsmålet er hva jeg bør bytte ut? Her er oversikten: CPU Minimum: 2 GHz DUAL CORE (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz) You Have: Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz CPU Speed Minimum: Info You Have: 2.7 GHz RAM Minimum: 2 GB You Have: 12.0 GB OS Minimum: Windows Vista (SERVICE PACK 2) 32-BIT You Have: Microsoft Windows 7 Service Pack 1 (build 7601), 64-bit Video Card Minimum: (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon HD 3870 or higher performance)(NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series, with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance) You Have: ATI Radeon HD 4800 Series Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have Video RAM 512 MB 4.0 GB Pixel Shader version 4.0 (ATI 4.1) 4.1 Vertex Shader version 4.0 (ATI 4.1) 4.1 Sound Card Minimum: Yes You Have: HD-lydenhet Free Disk Space Minimum: 20 GB You Have: 783.4 GB Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Har kompis med liggnende problem, han måtte klokke ned skjermkortet fordi den går for varm. Har selv lik kort men ingen problemer =) Endret 7. november 2011 av nagina Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har kompis med liggnende problem, han måtte klokke ned skjermkortet fordi den går for varm. Har selv lik kort men ingen problemer =) Ja ok men spillet henger seg jo hver gang etter kort tid. Skal jeg klokke ned kortet mener du? :-p Lenke til kommentar
mrcox Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg hadde samme problemet men løste det ved å oppdatere bios til skjermkortet. les http://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/bf3_jump_to_windows_desktop?utm_content=topic_link&utm_medium=email&utm_source=reply_notification Løste det først ved å klokke ned skjermkortet fra 900mhz til 800mhz, mens etter at jeg flashet biosen så trenger jeg ikke å klokke ned i det hele tatt:) Men etter hva jeg har lest så avhenger det om du har OC versjonen av ti kortet eller ikke Endret 7. november 2011 av mrcox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå