SuperTrym Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei, Formaterte nylig pcen min og før jeg formaterte hadde jeg 2 velfuungerende 1tb hdd. Når jeg var ferdig kommer ikke den ene opp, altså den ene som OS ikke er på. Den er synlig i marvell kontrolleren og bios, og den kommer også opp i device manager. Hva må jeg gjøre, jeg kan ikke formateredisken da den har backup fra før jeg formaterte. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 HVOR kommer den ikke opp? Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei, Formaterte nylig pcen min og før jeg formaterte hadde jeg 2 velfuungerende 1tb hdd. Når jeg var ferdig kommer ikke den ene opp, altså den ene som OS ikke er på. Den er synlig i marvell kontrolleren og bios, og den kommer også opp i device manager. Hva må jeg gjøre, jeg kan ikke formateredisken da den har backup fra før jeg formaterte. hvis du bruker windows, høyreklikk på "Datamskin" under startmenyen, velg "behandle" under "datamaskinbehandling" (som nå kom opp som nytt vindu) utvid "lagringsplass" hvis den ikke er utvidet og velg "Diskbehandling" se deretter i nederste listen i midtre felt om du ser disken der, mest sannsynlig står den oppført, men du må importere den(legge den til) fordi den er registrert som disk fra fremmed OS og har av den grunn ikke blitt registrert... du legger den til ved å høyreklikke på den delen der det står "disk 0", "disk 1", osv. her kan du også gi disken en ny bokstav om ønskelig, nytt navn osv. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Tusen takk for hjelpen! Edit. Den kom ikke opp i min datamaskin Endret 4. november 2011 av SuperTrym Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) #snipe# Takk fra en pc-novise som har montert en ny HD som backup for bilder Endret 12. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå