Thore Raaen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Idyll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bra igjen Thore, men her skal jeg pirke litt: Grana som stikker opp i nedre kant synes jeg forstyrrer mye i et ellers godt foto. Hadde du ikke sag i bilen? Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Idyllisk og vakkert! Lengter jo til sommeren når man ser dette! Ellers må jeg si meg enig med Morten angående grana i forgrunnen. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Vakkert igjen fra deg, Thore. Glassklar speiling og fine, friske sommerfarger. Skulle gjerne hatt med tretoppene. Dette blir litt midtstilt, men bare småpirk å regne. Ha en god helg! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Veldig fine farger i bildet, enig i at grana ikke passer... Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Eg bruker å kjøre bilde opp på 100% og går ein runde rundt kanter for å sjå om der er noko som stikker inn i bilde som ikkje "burde " vere der-her stikker ein del små strå/buskerinn som du kunna bluret vekk så du fekk eit enda finere bilde for ellers var det heilt topp i farger/skarphet/lys og komp. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dette er jo klassisk og vakkert men den ene greina oppe liker jeg ikke... Klarer ikke å ta blikket vekk fra den når jeg ser og analyserer bildet.... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Super skarphet og flotte farger! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Et bilde man blir glad av å se på. Gir en god sommerfølelse. Skarpt og fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg