Fi5kuS Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Altså... rammere. Cmon? Er det noen sanne rammere her inne, kan dere dra dit peppern gror! Patetiske nabbhull skal man lete lenge etter. "Oi, klarer visst ikke å skyte ned chopperet, selv om jeg har prøvd hele runden. Jaja, får bare krasje i det da" Ser ikke problemet. Regner sterkt med at du kødder, for ellers er du helt idiot i hue Lenke til kommentar
Barlock Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Altså... rammere. Cmon? Er det noen sanne rammere her inne, kan dere dra dit peppern gror! Patetiske nabbhull skal man lete lenge etter. "Oi, klarer visst ikke å skyte ned chopperet, selv om jeg har prøvd hele runden. Jaja, får bare krasje i det da" Ser ikke problemet. Regner sterkt med at du kødder, for ellers er du helt idiot i hue Om ingen andre bruker flyet og heliet lager store problemer for eget lag og piloten ikke klarer å skyte heliet ned på normalt vis så for all del ram driten ut av de^^ I tillegg er ramming veldig random i bf3. Som regel funker det dårlig. 1 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Altså... rammere. Cmon? Er det noen sanne rammere her inne, kan dere dra dit peppern gror! Patetiske nabbhull skal man lete lenge etter. "Oi, klarer visst ikke å skyte ned chopperet, selv om jeg har prøvd hele runden. Jaja, får bare krasje i det da" Ser ikke problemet. Regner sterkt med at du kødder, for ellers er du helt idiot i hue Om ingen andre bruker flyet og heliet lager store problemer for eget lag og piloten ikke klarer å skyte heliet ned på normalt vis så for all del ram driten ut av de^^ I tillegg er ramming veldig random i bf3. Som regel funker det dårlig. Det er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. For det første utnytter du en idiotisk feil i spillet hvor den i helikopteret dør, mens flyet kan fly videre (Svært realistisk til alle dere som mener BF3 er realistisk). For det andre er ramming svært vanlig. Ikke bare direkte med at piloten prøver å ta selvmord med å kjøre flyet rett inn i helikopteret, men også ved at enkelte prøver å "tippe" helikopteret over på siden slik at det mister kontrollen og krasjer. Helt idiotisk og flaut spør du meg. Klarer du ikke å skyte ned helikopteret er du rett og slett ikke god nok. Spill LUDO istedet! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kanskje DICE kunne lagd skikkelig hardware i spillet isteden. Fly og choppers er så noobifisert og flaut at jeg spiller heller BF2 isteden for HW.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 BF2 jets, med 5 føkkings bomber var noobish det. Sikt inn på generellt område, nuke alt som er innenfor 50 meter... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Det er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. For det første utnytter du en idiotisk feil i spillet hvor den i helikopteret dør, mens flyet kan fly videre (Svært realistisk til alle dere som mener BF3 er realistisk). For det andre er ramming svært vanlig. Ikke bare direkte med at piloten prøver å ta selvmord med å kjøre flyet rett inn i helikopteret, men også ved at enkelte prøver å "tippe" helikopteret over på siden slik at det mister kontrollen og krasjer. Helt idiotisk og flaut spør du meg. Klarer du ikke å skyte ned helikopteret er du rett og slett ikke god nok. Spill LUDO istedet! Ser fortsatt ikke problemet. Akkurat som at jeg ikke ser noe problem i å skyte RPG på infanteri. Folk utnytter muligheter som spillet gir deg. Greit, du synes det er en kjip måte å bli drept på, men hva så? Endret 29. november 2011 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 De er en åpenbar bug exploit, DET er problemet. På en helt annen måte enn at RPG mot infanteri er en del av spillet. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. For det første utnytter du en idiotisk feil i spillet hvor den i helikopteret dør, mens flyet kan fly videre (Svært realistisk til alle dere som mener BF3 er realistisk). For det andre er ramming svært vanlig. Ikke bare direkte med at piloten prøver å ta selvmord med å kjøre flyet rett inn i helikopteret, men også ved at enkelte prøver å "tippe" helikopteret over på siden slik at det mister kontrollen og krasjer. Helt idiotisk og flaut spør du meg. Klarer du ikke å skyte ned helikopteret er du rett og slett ikke god nok. Spill LUDO istedet! Ser fortsatt ikke problemet. Akkurat som at jeg ikke ser noe problem i å skyte RPG på infanteri. Folk utnytter muligheter som spillet gir deg. Greit, du synes det er en kjip måte å bli drept på, men hva så? Dette gidder jeg ikke. Håper du bestemmer deg for å fly chopper en dag, slik at du også kan bli rammet. Kanskje du skjønner da.. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er helt meningsløst å argumentere FOR ram ved å si at "spillet åpner for det". Spillet åpner for TK også, eller parkere bil forran fly som forsøker å ta av. De serverne jeg spilte BF-2 på det siste året kicka piloter etter 2nd. ram - og det synes jeg var helt greit. Hva BF-3 angår så ser jeg at servere kicker spillere dersom man benytter RPG mot infanteri. Klarer du ikke å fly uten å ramme, eller om du går inn for å ramme så kan du like godt finne på noe annet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kan vi forsøke å opprettholde en høflig og vennlig tone i tråden? Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I krig er alt lov , viser verdenshistorien. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) F.eks. Kamikazi pilotene i WWII. Men til forskjell for BF3 så DØDE de. De overlevde ikke p.g.a. at Gud ikke hadde fikset en bug i earthengine :!: Endret 5. desember 2011 av MrLee Lenke til kommentar
JensHer Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 For de som vil lære å fly, er ikke vanskeligere enn å joine en tom server? Manual kan du laste ned fra Origin. Ellers må jeg si meg uenig i samtlige påstander... jensapro Lenke til kommentar
frds Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 For de som vil lære å fly, er ikke vanskeligere enn å joine en tom server? Manual kan du laste ned fra Origin. Ellers må jeg si meg uenig i samtlige påstander... jensapro Finnes det servere det går ann å spille kun 1 på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg