sindri194 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har bestillt en Iphone 4s på apple.no på nettet står det at det tar: 1-2 uker utsendelse og 3-7 ukedager levering. hva menes med utsendelse? hvor kommer den fra ? jeg bestilte ipjonen 2 november, og jeg skal reise til island 14 november, kan vær at jeg får iphonen för jeg reiser ? Lenke til kommentar
username- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 "1-2 uker utsendelse" vil si den tiden apple regner med det vil ta før din ordre har blitt sendt avgårde. Mest sannsynligvis vil telefonen din bli sendt fra lagret i Nederland (tar utgangspunkt i at den skal sendes til en adresse i Norgge?). Lenke til kommentar
sindri194 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 "1-2 uker utsendelse" vil si den tiden apple regner med det vil ta før din ordre har blitt sendt avgårde. Mest sannsynligvis vil telefonen din bli sendt fra lagret i Nederland (tar utgangspunkt i at den skal sendes til en adresse i Norgge?). den skal leveres til min adresse, men er det mulig at jeg får den för 14 nov? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det må du vel nesten spørre Apple om.. Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 bestilte min 31. oktober og har samme status, ringte dem og fikk bare opplest hva som står på ordresiden du kan sjekke selv. regner med at man bare må vente og håpe... Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Alle jeg kjenner som har bestilt den har fått den (siste nå på tirsdag), og de hadde samme datoer oppgitt som deg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En kollega forhåndsbestilte denne 23. mener jeg det var (første dagen?) og han fikk levert den i går. Har du ikke fått tilsendt noe sporingsnummer enda så ligger du nok dårlig an til å få den innen 14. november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå