AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Da jeg var 15 år traff jeg en jente som var 1 år eldre enn meg. Og det var kjærlighet ved første blikk for begge av oss. Vi har desverre bare sammen i 3-4måneder.. Nå er jeg 21 år, og har begynt å tenke på hun. Tenker på henne nå og da. Jeg husker alt vi gjore sammen. Det var kjempe koselig, å vi var så forelsket! Nå har jeg vært sammen med min nå værende kjæreste i snart 5 år. Vi bor sammen Og vi har det så som så. Det har aldri vært noe å gjøre det slutt. Men fortsetter denne følelsen jeg har vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Blir gal av å tenke på henne, hun bor i en annen by men ikke så langt fra der jeg bor, hun har også kjæreste... Har hatt lyst å spørre om hun bare hadd lyst til å treffest og prate litt. noen som har opplevd det samme som meg? Trenger noen tilbakemeldinger Takk Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ta kontakt, kanskje hun føler det samme Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det kan jo være Den store kjærligheten som dukker opp igjen, klart du ikke må gå glipp av det. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Always that one lady that slips away. La minner være minner og la livet fortsette. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hun har kjæreste. Tror du skal droppe det 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg synes du kan bli sammen med begge to! Både din eks og din nåværende kjæreste! Men må kjøpe deg en trippel seng først! 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvis du allerede er i et forhold og tenker på ei annen dame, så er det kanskje et tegn på at det forholdet burde settes en strek for? 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Å ta en prat er ikke ulovlig, hun har helt sikkert forandret seg masse i løpet av 6 år i den alderen. Så heller ta det som det kommer, kanskje det klaffer, kanskje ikke. bare en måte å finne det ut på Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Har skrevet hvordan går det på facebook til henne... men har ikke fått noen svar. er nesten en uke siden. Har lyst å sende blomster anonymt eller noe... blir det kanskje for dumt? Hun bor jo sammens med kjæresten, men når jeg søker på navnet hennes er adressen der foreldrene bor. Men på fb bor hun da et annet sted Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har skrevet hvordan går det på facebook til henne... men har ikke fått noen svar. er nesten en uke siden. Har lyst å sende blomster anonymt eller noe... blir det kanskje for dumt? Hun bor jo sammens med kjæresten, men når jeg søker på navnet hennes er adressen der foreldrene bor. Men på fb bor hun da et annet sted For all del, ikke send blomster! "Hvordan går det?" på facebook er rimelig kjedelig, tror ikke jeg hadde svart selv om noen jeg ikke hadde pratet med på lenge hadde spurt om noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå