Gå til innhold

Anime å anbefale ? :3

Anbefalte innlegg

Jeg er straks ferdig med en anime serie som heter "Soul Eater".

Jeg trenger noe nytt å se på.. Jeg har allerede sett Chobits, Death Note, One Piece og Ranma 1/2 fra før av. Jeg likte best Soul Eater, One Piece og Death Note, fordi de var så spennende at jeg nesten ikke klarte/klarer å slutte å se... så hadde jeg et lite håp om jeg kunne få et lite tips (eller to) om noen andre serier som er litt sånn som disse tre..

Altså: Spennende, overnaturlig, kjekke gutter :'3 og litt morsom :)) Jeg har prøvd å se på Naruto men det ga meg ingen ting....

hvis du har noen tips til meg så hadde jeg blitt veldig takknemlig <3 ^~^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som er nevnt over, i tilleg:

- Fairy Tail ! :dribble:

- Bleach

- D.Gray Man

- Claymore

- Katekyo Hitman Reborn

- Kekkaishi

- Angel Beats

- 07 Ghost

- Nurarihyon No Mago

- Gi Naruto en ny sjangse

Kan si flere når jeg husker de :p

Soul Eater er awesome ja! :D

Endret av TheSleepwalker
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Tenkte å stille ca. samme spørsmål som trådstarter, så håper det går greit å spørre her =)

Er det noen som har noen gode seinen (gjerne med action, mystery og slice-of-life) serier å anbefale? Likte serier som Monster, Devil May Cry animeen, Wolf's Rain, Guardian of the Sacred Spirit og Darker than Black.

Lenke til kommentar

Tenkte å stille ca. samme spørsmål som trådstarter, så håper det går greit å spørre her =)

Er det noen som har noen gode seinen (gjerne med action, mystery og slice-of-life) serier å anbefale? Likte serier som Monster, Devil May Cry animeen, Wolf's Rain, Guardian of the Sacred Spirit og Darker than Black.

Death Note, Hellsing Ultimate, Bakemonogatari, Black Lagoon, Neon Genesis Evangelion, Durarara. Synes samtlige er bedre enn seriene du nevnte med unntak av Monster. :)

Lenke til kommentar

Black Lagoon bedre en Seirei no Moribito? Det kan du umulig mene.

Action ja.. Karas? Vet mange misliker de, men jeg elsker dem. Siden du har en sverd-serie der, prøv Bakumatsukikasetsu Iro wa Nihoheto. Moderne Gundam. Redline. Stranger. Baccano!

Endret av 世界一
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...