srine Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er straks ferdig med en anime serie som heter "Soul Eater". Jeg trenger noe nytt å se på.. Jeg har allerede sett Chobits, Death Note, One Piece og Ranma 1/2 fra før av. Jeg likte best Soul Eater, One Piece og Death Note, fordi de var så spennende at jeg nesten ikke klarte/klarer å slutte å se... så hadde jeg et lite håp om jeg kunne få et lite tips (eller to) om noen andre serier som er litt sånn som disse tre.. Altså: Spennende, overnaturlig, kjekke gutter :'3 og litt morsom ) Jeg har prøvd å se på Naruto men det ga meg ingen ting.... hvis du har noen tips til meg så hadde jeg blitt veldig takknemlig <3 ^~^ Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ao No Exorcist høres ut som noe for deg, kan lese litt om den på linken der Ellers så ville jeg anbefalt deg Durarara!! som rett og slett er en av mine favoritter innen action/shounen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Code Geass og Toradora. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Med Brotherhood på slutten av tittelen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Eh, skulle si Geass og Durara... =P Macross Frontier muligens? Faktisk, fuck it, Hokuto no Ken. Se de første 5 episodene, så skip til 17 og se frem til 108. Deretter kommer du antagelig til å se på dem igjen et par ganger. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg vil anbefale Densetsu no Yuusha no Densetsu, Shakugan no Shana, Steins;Gate og Toaru Majutsu no Index. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Mange som er nevnt over, i tilleg: - Fairy Tail ! - Bleach - D.Gray Man - Claymore - Katekyo Hitman Reborn - Kekkaishi - Angel Beats - 07 Ghost - Nurarihyon No Mago - Gi Naruto en ny sjangse Kan si flere når jeg husker de Soul Eater er awesome ja! Endret 8. november 2011 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
Tairiru Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Heidu :3 Hadde jeg vært deg ville jeg sett Ouran high school host club med engang. Kjempe spennende , men veldig kort sesong. Kos deg c: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hentai. Hehe, kanskje litt lite spesifik? Lenke til kommentar
srine Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Tusen Takk for alle forslagene <3 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Tenkte å stille ca. samme spørsmål som trådstarter, så håper det går greit å spørre her =) Er det noen som har noen gode seinen (gjerne med action, mystery og slice-of-life) serier å anbefale? Likte serier som Monster, Devil May Cry animeen, Wolf's Rain, Guardian of the Sacred Spirit og Darker than Black. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Hentai. Jeg tror du tenker på mangaen Ultimate!! Hentai Kamen, som bekjemper tyver mens han har en dametruse på hodet. Endret 6. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Tenkte å stille ca. samme spørsmål som trådstarter, så håper det går greit å spørre her =) Er det noen som har noen gode seinen (gjerne med action, mystery og slice-of-life) serier å anbefale? Likte serier som Monster, Devil May Cry animeen, Wolf's Rain, Guardian of the Sacred Spirit og Darker than Black. Death Note, Hellsing Ultimate, Bakemonogatari, Black Lagoon, Neon Genesis Evangelion, Durarara. Synes samtlige er bedre enn seriene du nevnte med unntak av Monster. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk for svaret! =) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Black Lagoon bedre en Seirei no Moribito? Det kan du umulig mene. Action ja.. Karas? Vet mange misliker de, men jeg elsker dem. Siden du har en sverd-serie der, prøv Bakumatsukikasetsu Iro wa Nihoheto. Moderne Gundam. Redline. Stranger. Baccano! Endret 6. februar 2012 av 世界一 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Neida, mener faktisk det. Seirei no Moribito var ikke helt min smak. Med det mener jeg at jeg likte den, men ser hvordan andre liker den bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå