Gå til innhold

Programvare for Bruteforcing 6970

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner til et program som kan løse saken din, men siden jeg ikke har noe info hvorvidt det du skal bruteforce er lovlig eller ikke så er jeg ikke veldig interessert på å dele informasjonen jeg sitter med. Hvis du i alle fall kunne fortalt litt mer om det er lovlig eller ikke skal jeg vurdere saken på nytt :)

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Altså:

Du vil ha et program som bruker skjermkortet ditt til å bruteforce? Og hva er det du vil bruteforce?

JA

Non off your business

Vanskelig å hjelpe deg med noe som helst når du bare sier at du vil "bruteforce". Kan være alt fra en ineffektiv algoritme til et ssh-angrep. Uansett er dette helt feil forum å spørre på, særlig med den innstillinga til å forklare hva det er du faktisk vil ha. Prøv Backtrack.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner til et program som kan løse saken din, men siden jeg ikke har noe info hvorvidt det du skal bruteforce er lovlig eller ikke så er jeg ikke veldig interessert på å dele informasjonen jeg sitter med. Hvis du i alle fall kunne fortalt litt mer om det er lovlig eller ikke skal jeg vurdere saken på nytt :)

Mvh Faller

Bruke til å hacke vpa/psk2 nettverk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Først bør du lære deg at det heter cracke.

Sjekk den jeg linket ovenfor. Den tar MD5 og andre tingogtang via GPU.

for det første, det programme støtter ikkje 6970

men vet dere om noen programm som støtter cracking av .cap filer med skjermkortet 6970 :p

Endret av i5-2500k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...