Jakobk Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har et 6970 og hvilket program må jeg ha for å bruteforce med det?? Takk for svar Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Altså: Du vil ha et program som bruker skjermkortet ditt til å bruteforce? Og hva er det du vil bruteforce? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Altså: Du vil ha et program som bruker skjermkortet ditt til å bruteforce? Og hva er det du vil bruteforce? JA Non off your business Lenke til kommentar
Faller Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg kjenner til et program som kan løse saken din, men siden jeg ikke har noe info hvorvidt det du skal bruteforce er lovlig eller ikke så er jeg ikke veldig interessert på å dele informasjonen jeg sitter med. Hvis du i alle fall kunne fortalt litt mer om det er lovlig eller ikke skal jeg vurdere saken på nytt Mvh Faller Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Altså: Du vil ha et program som bruker skjermkortet ditt til å bruteforce? Og hva er det du vil bruteforce? JA Non off your business Vanskelig å hjelpe deg med noe som helst når du bare sier at du vil "bruteforce". Kan være alt fra en ineffektiv algoritme til et ssh-angrep. Uansett er dette helt feil forum å spørre på, særlig med den innstillinga til å forklare hva det er du faktisk vil ha. Prøv Backtrack. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 http://www.golubev.com/hashgpu.htm Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg kjenner til et program som kan løse saken din, men siden jeg ikke har noe info hvorvidt det du skal bruteforce er lovlig eller ikke så er jeg ikke veldig interessert på å dele informasjonen jeg sitter med. Hvis du i alle fall kunne fortalt litt mer om det er lovlig eller ikke skal jeg vurdere saken på nytt Mvh Faller Bruke til å hacke vpa/psk2 nettverk. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Først bør du lære deg at det heter cracke. Sjekk den jeg linket ovenfor. Den tar MD5 og andre tingogtang via GPU. Lenke til kommentar
i5-2500k Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Først bør du lære deg at det heter cracke. Sjekk den jeg linket ovenfor. Den tar MD5 og andre tingogtang via GPU. for det første, det programme støtter ikkje 6970 men vet dere om noen programm som støtter cracking av .cap filer med skjermkortet 6970 Endret 19. november 2011 av i5-2500k Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva med denne siden? Mvh Faller Lenke til kommentar
i5-2500k Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva med denne siden? Har dere ikkje program til windows 7?? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 JA Non off your business Er det slik at du faktisk forventer svar i det hele tatt med den holdningen? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hva med denne siden? Har dere ikkje program til windows 7?? Jeg har ikke studert programmet for mye, men det skal såvid jeg vet funke til Windows da den bruker grafikkortet på pcen. Mvh Faller Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Bruke til å hacke vpa/psk2 nettverk. Nice. Tråden stenges grunnet brudd på forumets retningslinjer samt norsk lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg