keem1 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har sett at i musikk videoer ser alle bevegelser så myke ut og de kjører alltid sinnsykt hardt i kurvene når det gjelder kontrast. kunne tenke meg å laget en liten amatørgreie med et DV kamera. er det noen pluggin/funksjon i adobe premiere (eller andre programmer) som lar meg gjøre dette med glatte bevegelser? det virker nesten som om de har hoppet over frames (slik at det ser ut som slowmotion) og glattet dette ut på en eller annen måte.. håper på et kjappt svar, hilsen nyskjerrig kar som akkurat har fått seg DV kamera kim Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 De bruker dobbelt(?) hastighet på bilde og lyd når de spiller inn og spiller så av i normal hastighet (hvis jeg har forstått problemet rett) Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 med andre ord er ikke dette mulig å "simulere" med et DV kamera..? kim Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 kjør musikken på 150% eller noe når du lager musikkvideoen / tar opptakene.. Når du så får det inn på pcen kjører du den orginale musikken. Også tar du bildet å skrur ned til 75% eller noe slikt, da skal det være i sync, om det ikke er må du tulle litt frem og tilbake. Adobe Premiere klarer å lage nye frames out-of-the-box, men det er litt vanskelig. Men er greit nok. Du må tukle litt med instillinger. Selv så bruker jeg Linux nå, og i windows brukte jeg Avid, så husker ikke hvordan det ble gjort i Premiere. Men det skal fint gå ann det du higer etter. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 noen som har linken til noen musikk videoer som ser helt ok ut, til å være laget med et DV kamera? kunne vært gøy å se.. kim Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 noen som har linken til noen musikk videoer som ser helt ok ut, til å være laget med et DV kamera? kunne vært gøy å se.. kim Hadde jeg hatt tid skulle jeg laget én til deg Men ikke i Premiere da, bruker ikke windows og jeg eier ikke lisens selv. Så måtte stresse med andre sine pcer o.l. Og hva er vits å bruke Premiere og Windows når jeg har bedre ting? Hmm, jeg har egentlig litt lyst å teste "teorien min" nå. Men får bli en annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå