tommyb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg holder på å spy med en gang jeg ser den pennen som ligger ved siden av der. Det er i alle fall ikke en vanlig reaksjon for forbrukere som stilles ovenfor ekstrafunksjonalitet de ikke trenger. Jeg ville vært bekymret og lett etter årsaken til denne reaksjonen. Dette er en reaksjon vanligvis knyttet mot trauma eller tankekontroll. Eller magevirus, naturligvis. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det er i alle fall ikke en vanlig reaksjon for forbrukere som stilles ovenfor ekstrafunksjonalitet de ikke trenger. Jeg ville vært bekymret og lett etter årsaken til denne reaksjonen. Dette er en reaksjon vanligvis knyttet mot trauma eller tankekontroll. Eller magevirus, naturligvis. Ja, det er nok sant, trauma etter når jeg jobbet med distribusjon og dro fram pennen på motorveien for å svare på samtale på Windows Mobilen jeg ble påtvunget av arbeidsgiver. Ellers bommet jeg bare på knappene og la på. Heldigvis var det alltid midt på natten og ingen biler i nærheten, bare livsfarlig for min del og ikke særlig behagelig. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ja, det kan forklare det. Nestenulykker kan medføre den type traumer. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ja, det er nok sant, trauma etter når jeg jobbet med distribusjon og dro fram pennen på motorveien for å svare på samtale på Windows Mobilen jeg ble påtvunget av arbeidsgiver. Ellers bommet jeg bare på knappene og la på. Heldigvis var det alltid midt på natten og ingen biler i nærheten, bare livsfarlig for min del og ikke særlig behagelig. Ble du tvunget av arbeidsgiver til å bruke telefon/pad mens du kjørte bil? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ble du tvunget av arbeidsgiver til å bruke telefon/pad mens du kjørte bil? Nei, vil ikke gå inn på detaljer, kan gjerne stoppe den diskusjonen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå