Ove38 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hans far Jens David Breivik var aktiv i Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon AUF. Jens David Breivik mener sønnen Anders Breivik burde tatt sitt eget liv. Hvorfor det ? http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/breiviks-far-han-burde-tatt-sitt-eget-liv-3545669.html Når var Jens David Breivik på AUFs sommerleir Utøya sist ? Endret 4. november 2011 av Ove38 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Relevans?? Motiv Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mener å ha lest i en nyhetsartikkel at det var enkelte ungdommer som observerte Behring på Utøya dagen før det smalt.. da i følge med noen andre. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Motiv Prøver du å antyde at attentatet som ble planlagt i flere år kan ha vært fordi ei av jentene på utøya ikke ville slippe han inn i soveposen? 1 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Mener å ha lest i en nyhetsartikkel at det var enkelte ungdommer som observerte Behring på Utøya dagen før det smalt.. da i følge med noen andre. I så fall var han på Utøya under midtøsten-debatt 21. juli Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mener å ha lest i en nyhetsartikkel at det var enkelte ungdommer som observerte Behring på Utøya dagen før det smalt.. da i følge med noen andre. I så fall var han på Utøya under midtøsten-debatt 21. juli for den varte hele dagen? Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Motiv Prøver du å antyde at attentatet som ble planlagt i flere år kan ha vært fordi ei av jentene på utøya ikke ville slippe han inn i soveposen? Nei, jeg tror det har noe med Jens David Breivik og hans forhold til Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon å gjøre. Jeg tror Utøya-massakren egentlig er en melding til Jens David Breivik, at det såkalte manifestet og bomben bare er et cover-up. Endret 4. november 2011 av Ove38 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Motiv Prøver du å antyde at attentatet som ble planlagt i flere år kan ha vært fordi ei av jentene på utøya ikke ville slippe han inn i soveposen? Nei, jeg tror det har noe med Jens David Breivik og hans forhold til Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon å gjøre. Jeg tror Utøya-massakren egentlig er en melding til Jens David Breivik, at det såkalte manifestet bare er en cover-up. Jeg får ofte høre at jeg er ganske far out, men dette tar kaka.. Hvilken melding skulle "Jens David Breivik" få siden meldingen er tildekket da? Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Motiv Prøver du å antyde at attentatet som ble planlagt i flere år kan ha vært fordi ei av jentene på utøya ikke ville slippe han inn i soveposen? Nei, jeg tror det har noe med Jens David Breivik og hans forhold til Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon å gjøre. Jeg tror Utøya-massakren egentlig er en melding til Jens David Breivik, at det såkalte manifestet og bomben bare er et cover-up. Jeg får ofte høre at jeg er ganske far out, men dette tar kaka.. Hvilken melding skulle "Jens David Breivik" få siden meldingen er tildekket da? Se far, jeg er på Utøya, igjen. Denne gangen er ikke jeg taperen. Breivik nekter å snakke om barndommen Endret 4. november 2011 av Ove38 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) :!: :!: :!: Trodde du han var der for å forandre vår verden ? Han var der for å forandre sin egen verden. Hans far sviktet ham. Endret 4. november 2011 av Ove38 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det var deg jeg lo av. 1 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Det var deg jeg lo av. Var det det ? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Motiv Prøver du å antyde at attentatet som ble planlagt i flere år kan ha vært fordi ei av jentene på utøya ikke ville slippe han inn i soveposen? Nei, jeg tror det har noe med Jens David Breivik og hans forhold til Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon å gjøre. Jeg tror Utøya-massakren egentlig er en melding til Jens David Breivik, at det såkalte manifestet og bomben bare er et cover-up. Tviler på det, gitt. Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 I mange tilfeller med serie/massemordere, så er det mye som tyder på at barndommen og farsfigur har hatt mye å si for den mentale utviklingen. Discovery channel sender av og til et show "most evil" som analyserer grusomheten i handlingene til kjente og ukjente mordere og teorier på hvorfor de gjorde det de gjorde, og ofte er en unormal barndom eller mangel på farsfigur en sentral del av personlighetsutviklingen. Om jeg ikke husker feil, så nekter Breivik å svare på spørsmål om barndommen sin. Litt rart med tanke på åpenheten han ønsker rundt alt annet i livet sitt. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Anders Behring Breivik ønsker bare sin fars oppmerksomhet. Myndightene holder Anders isolert fra omverdenen, fordi de tror Anders vil ha samfunnets oppmerksomhet. I virkelighten vil han bare ha sin far, Jens David Breiviks oppmerksomhet. Dette vet hans far, det er derfor han sier, Anders skulle ha tatt sitt eget liv, på Utøya. Endret 11. november 2011 av Ove38 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg tror at Anders Berhing Breivik selv har vært der en eller annen gang. Han må nesten ha vert fra før for å kunne planlegge en slik handling som Andres Berhing Breivik gjennomførte 22 juli 2011. Det er synd å si det men Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Jeg tror han selv har vært eller ønsket å være en av ungdommene på AUFs sommerleier Utøya Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det er ikke helt uvirkelig at det kanskje har noe med saken å gjøre. Det har jo vært en del skolemassakrer i USA hvor de som føler seg mobbet og utstøtt har gått til angrep på medelever med skytevåpen og tatt gisler. Forskjellen er kanskje bare at ABB har brukt flere år på å la hatet sitt ''modne'', og derfor klarte å ta livet av langt flere enn det som er vanlig i skolemassakrer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå