Gå til innhold

Seagate nas til mac?

hamiso

Anbefalte innlegg

Clas Ohlson har ein seagate nas, 1tb til omlag 1000 kr.

(http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=167079646)

Er ikkje det ganske rimeleg?

Er det nokon som veit om den fungerer bra med mac?

Nokon som har erfaring med korleis den elles fungerer? (leste ein stad at den er noko komplisert å setja opp og at den har eit noko komplisert oppsett for å kobla seg til via internett.)

Frå før har eg Apple sin Time Capsule til tryggleikskopiering. Og har ein (litt for liten) harddisk kobla til, der Itunes-musikken nå ligg. Det fungerer bra når eg er heime. Men stemmer det at Time Capsule ikkje fungerer som nas?

Eit siste alternativ eg vurderer, er å kjøpa ein brukt Mac mini som kan stå på heile tida.

Er det då unødvendig å ha ein nas i tillegg, eller er det nok å kobla til ein ekstra disk til mac-minien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man skal bruke en maskin til dette, så kan man bruke FreeNAS for å gjøre det enkelt. Først skriver du et image på en usb minnepinne, så booter du en stk. maskin oppsatt med de diskene du vil bruke fra denne minnepinnen. Enkel meny for oppsett (dersom maskinen får ip adresse autmatisk (via dhcp) så trenger du ikke gjøre annet enn å peke nettleseren din til ip adressen som står oppgitt i menyen. Resten av oppsettet kan gjøres via nettleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...