kasol Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei alle! Etter en fin tid med BC2 så sovna BFVETS stille inn men nå som BF3 er lansert er det på tide å tenke på å finne frem børsa igjen Posted Image Jeg håper at gamle veteraner kryper frem slik at vi atter en gang kan kose oss på slagmarken. Vi kommer til å satse på store slag aka 12vs12. Aktiviteten håper jeg blir 1-3 kamper pr uke vil jeg tro. Jeg håper mange av de som var innom BC2 joiner rekkene igjen, vi hadde det jo veldig gøy en god periode med BC2 og BF3 kan jo bare bli enda bedre Posted Image Vi trenger: - Fotveteraner - Tankveteraner - Flyveteraner og også noen som kan bidra til å drive skuta da jeg har 3 små unger... Krav - Tidligere battlefield eller klan erfaring ifra andre spill erfaring en fordel og alder 20+ - Public spillere er også velkommen! - Tid til å spille kamper Vi har egen hjemmeside, egen server og mumble voip. Så alle fasiliteter er på plass idag. Hjemmesiden er noe treg for tiden av ukjent grunn men det jobbes med saken. Vi satser på å samles på søndag kveld både nye og gamle! http://www.bfvets.cois.no/ Send meg PM! Så regger jeg deg på hjemmesiden mvh Steiner Lenke til kommentar
kasol Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Vi fikk noen nye i helga men trenger fortsatt folk for å kunne 12vs12 kamper Lenke til kommentar
kasol Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Det er fortsatt ledige plasser Ikke nøl med å ta kontakt Edit: Etter er par 12vs12 praccer sr vi at vi trenger piloter Endret 24. november 2011 av kasol Lenke til kommentar
kasol Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Noen piloter der ute ? Vi spiller 2 kamper i uka, onsdag og søndag Lenke til kommentar
kasol Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Trenger fortsatt folk! Særlig Jet Piloter Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Trenger fortsatt folk! Særlig Jet Piloter Man man være 20+? Lenke til kommentar
kasol Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Nei men vi er en del gamlinger så det er egentlig litt opp til deg Pr idag er vi en lett blanding med folk ifra 17 til 40 tror jeg. Lenke til kommentar
kasol Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Vi trenger fortsatt noen AKTIVE folk Vi satser på 2 kamper i uka Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vi trenger fortsatt noen AKTIVE folk Vi satser på 2 kamper i uka Må man være oppriktig flink til å spille Battlefield 3? Jeg er 17 år, relativ aktiv i BF3 og jeg kan fly. Dog anser jeg ikke meg selv som noen veldig "pro" spiller. Du kan jo ta en titt på Battlelog om det er av interesse, navnet er audun0505. Er med i en klan per i dag, men føler det er alt for lite aktivitet (snakker om èn trening enkelte søndager) og føler egentlig at jeg er klar for noe litt mer seriøst... Lenke til kommentar
kasol Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Da høres du ut som vår mann! send meg PM med email nick Så skal jeg regge deg på forumet vårt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå