Bibendum Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei, Jeg håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke lenger får lyd fra mikrofonen - som jeg forøvrig bruker mye i MSN Messenger. Dvs. Jeg kan høre den andre, men han kan ikke lenger høre meg! Hva kan jeg gjøre, jeg har forøvrig ikke gjort noen endringer på PCen min og den funket jo godt før. Jeg har sjekket kontakten også IBM Netvista 2.0 GHZ 256 MB RAM OS: XP Professional Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Valgt mic'en i "Volum-kontroll"? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Joda MICen er valgt i volumkontroll, men jeg det er også mye annet, som Wawe, SW Synth etc. Kan du være mer detaljert og si hva som bør velges via properties - playback og recording. Min XP er på engelsk, du har tilsvarende på norsk. Takk på forhånd for all hjelp, det er jo merkelig at lyden plutselig er borte etter at den har fungert tidligere i mikrofonen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Min xp er også engelsk. Jeg trodde du hadde norsk. Du velger'n under reccording Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Jeg skjønner hva du mener, men den er valgt under recording og likevel fungerer den ikke? Skal mikrofon også velges under playback også, da jeg ikke har valgt den der? Hva annet kan det være - jeg har jo sjekket ledninger og slikt selvsagt. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Svarer direkte til topic - eeh skal ikke komme lyd fra mikrofonen Ordlegg deg bedre hehe Sikker på at mic står i rett port og ikke noe er på mute, sjekk også hvilke codec som brukes Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har du noe annet apparat du kan prøve mikrofonen på, eller en eller annen mikrofon du kan prøve på PC-en? Hvis du har en kondensatormikrofon, så sitter det et batteri i den som kan være tomt. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Izex - ikke nødvendig å poste hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med. Jeg bruker mikrofonen i Messenger, så jeg forventer at den andre skal kunne høre meg, derfor er det vanskelig å ordlegge seg bedre, men noen må jo ha det inn med teskje.... :x Har ikke fått muligheten til å teste mikrofonen et annet sted, men jeg tviler sterkt på at det er noe feil med den, denne fungerte fint en dag, så neste dag var det ikke lyd å høre. Volume control: I recording har jeg krysset den av, og deaktivert den i playback. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har du prøvd å aktivere de i playback da. Innstilling i messenger kanskje??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå