_NympH Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Grunnen til at jeg spiller på US er bare simpelthen at jeg startet å spille med en kompis fra USA. Du må jo ha 150-250 ping hele tiden. o.O Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Summoner Name: Wultalta (Skulle være Wultatia men skrev det i en fart så ble litt feil xD) Server: EU Nordic/East (Kom auto og visste ikke at det var flere, men gidder ikke å betale for transfer) Role: Alt egentlig Champions: Alistar, Annie, Ashe, Dr. Mundo, Fiddlesticks, Karma, Karthus, Kassadin, LeBlanc, Lux, Malzahar, Nocturne (aldri spilt, kjøpte for halv pris), Poppy, Ryze, Shaco, Soraka, Taric, Tristana, Twisted Fate, Twitch, Vayne, Veigar, Vladimir (samme som Noc) De jeg spiller mest er Ashe, Karma, Kassa, LeBlanc, Lux, Twisted og Veigar ^^ W/L: Spiller ikke ranked, men har 58 normal wins, vet ikke om loss men tror det er en 30 noe 1 Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Summoner Name: pult Server: EU West Role: Hva som helst, spiller mest for å ha det morro, men har noen favoritter for seriøse games. Solo top: Garen AP (Mid): Brand Jungle: Nocturne (Rammus hvis tank trenges) Bot (AD): Graves/Miss Fortune Bot (Support): Sona Champions: Akali, Alistar, Amumu, Anivia, Annie, Ashe, Blitzcrank, Brand, Cassiopeia, Corki, Dr. Mundo, Evelynn, Ezreal, Fiddlesticks, Gangplank, Garen, Gragas, Graves, Jax, Karma, Karthus, Kassadin, Katarina, Kayle, Kog'maw, LeBlanc, Lee Sin, Lux Malphite, Malzahar, Maokai, Master Yi, Miss Fortune, Morderkaiser, Morgana, Nasus, Nidalee, Nocturne, Nunu, Olaf, Pantheon, Poppy, Rammus, Rumble, Ryze, Shaco, Singed, Sion, Sivir, Sona, Soraka, Swain, taric, Teemo, Traistana, Trundle, Tryndamere, Twisted Fate, Twitch, Urgot, Vayne, Veigar, Bladimir, Warwick, Xerath, Xin Zhao, Zilean. Det meste, 68 stykker.. Elo: 1284, spiller såvidt ranked.. 3 wins 2 losses. W/L: 476/??, aner ikke hvor mange losses Endret 20. november 2011 av vannputtern 1 Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Grunnen til at jeg spiller på US er bare simpelthen at jeg startet å spille med en kompis fra USA. Du må jo ha 150-250 ping hele tiden. o.O Sant det, men jeg merker null forandring mellom 30-60 ping og 150-210. Er fortsatt det samme, samme delay og alt det der. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Crouching BU, Hidden MP. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Summoner Name: Zarachas Server: EU East & Nordic Role: God i alt foretrekker Pushere/ melee dmg dealere Champions: Pantheon, Katarina, Janna, Shyvana, Amumu, Ashe, WW, Maokai Lvl: 30 + at jeg hadde en account på US, der jeg var lvl 21. Elo: Ikke startet enda. W/L: Husker ikke, ikke noe jeg har veldig mye fokus på. Vinner stort sett matcher der resten av teamet funker. Jeg feeder lite. 1 Lenke til kommentar
laurelinril Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Summoner Name: Laurelinril Server: EU Nordic East Role: AD carry, Ap Carry, Support, Tank, Roamer/jungle Champions: Ashe, Teemo, Tristana,Wukong, Gragas,Sion, Sona,Taric, Alistar,Singed, Olaf, Lee sin, Nunu. Har også ganske mange fler men mindre spilt. Elo: Ikke startet denne sesongen. W/L: 277/238 1 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Yoink top. Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Begynte nylig å spille på Koreanske server pga bedre latency fra Asia. Hvis noen andre av en eller annen grunn spiller på Koreanske servere, legg meg gjerne til. Jeg er ikke spesielt god, men kunne godt tenke meg å spille med noen jeg klarer å kommunisere med litt bedre. Summoner Name: 한국말못해요 Server: South Korea Role: Tank, jungle Champions: Udyr, Volibear, Olaf, Tryndamere, Anivia Elo: N/A W/L: Nylig startet på ny server så er bare level 10. Rundt 300 wins og litt færre losses på North America. 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Summoner name: Opp1 Server: EU west Role: jungler/mid/det som trengs Champions: Karthus (mid) og Nocturne (jungle). Har også Alistar, Tristana og Kayle (som jeg fikk gratis en gang) Elo: - W/L: 217/<litt mindre> 1 Lenke til kommentar
HotStrike Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Summoner name: HotStrike Server: EU WEST ROLE: alt untatt suport Har alle champs og kan spille nesten alle xD Elo 1400 Normal: 800+ wins 1 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ullsokk West 1600 -/+ 1 Lenke til kommentar
Ageton Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Summoner Name: Juk3star Server: EU West Role: Anything Champions: Graves, Taric, Udyr, Vladimir, Fizz, Janna, Skarner, GP, Singed osv Elo: 1400-1500 W/L: 621-583 ¨ Det er dannet en norsk LoL gruppe på RaidCall, så join up og bli med så vi kan skape et bra lol community ID 3407777 1 Lenke til kommentar
Tesio Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Summoner Name: Chario0z Server: EU West Role: Forskjellig, best som support, men klarer AD Carry og litt solo top (Irelia <3) Champions: Graves, Sona, Soraka, Cait, Irelia, GP, Udyr. Mange forskjellige Elo: None, ikke begynt med ranked. W/L: 7/4 tror jeg. Nettopp flyttet til West, mistet all stats. Hadde rundt 150 wins/70 loss på East 1 Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Summoner Name: Ninja Behind You Server: EU WEST Role: Hva som helst, bare for å ha det moro. Champions: Garen, Rammus, Annie og Vladimir for det meste. Elo: LVL 15 :/ W/L: 113/?? Legg meg til folkens, vil ha litt sosialspilling =D 1 Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Summoner Name: Cherrypops Server: EU Nordic & East Role: AD carry, AP carry eller support. Champions: Jeg har alle champions utenom Skarner, Nautilus, Leona, Trundle & Shen. Spiller alle champs som er AD carry, AP carry eller support. Elo: 1294 W/L: 465 wins. Usikker på loss. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Summoner Name: DrFeelGood91 Server: EU nordic Role: Jungle/Support/Top Champions: Soraka, Taric, Nunu, Riven, FiddleSticks, Sona, Lulu. Elo: 1330 W/L: 300/250 Endret 31. januar 2013 av nipton Lenke til kommentar
Rebekka95 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Summoner Name: Kumaster Server: EU west Level: 10 Role/Champs: Garen <3 Elo: Aner ikke W/L: Aner ikke, orker ikke logge inn å sjekke.. Men pleide som regel å spille vs co-op om jeg spilte før.. Lenke til kommentar
KAMIKAZE .45 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Summoner Name: LogiKova Server: EU Nordic & East Level: 19 Role: Jungle/Carry Champs: Teemo, Ashe, Nunu, Fiddlesticks(favourite), W/L: 34/27 61% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå