geekfreak Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har en HTC Sensation, men sliter litt med e-posten. Etterhvert blir meldingene i Innboks slettet automatisk. Eksempel: Først får jeg en mail på PC og mobil. Så leser jeg den på pc og sletter der. Da er fortsatt mailen på innboksen på telefonen. Men etter 3-5 dager så blir den automatisk borte. Noen som vet om det er mulig å endre innstillinger? Jeg har ikke funnet noe. PS: Noen som vet når Android 4 kommer ut til denne telefonen? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tror telefonen default er satt opp til å slette mail etter tre dager. Gå inn i epost-appen, trykk meny og se under generelle innstillinger om du kan endre det der. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Har gått igjennom "Innstillinger" flere ganger, og jeg finner ikke noe om det. hmmm... Lenke til kommentar
Terek Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Prøv "innstillinger" - "Send og motta" - "Nedlastningsalternativer" Funker på gamle Desire ihvertfall. Mulig at det er endret i nye Sense Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mulig det er valget "last ned tidligere e-postmeldinger" under send og motta som styrer det. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Prøv "innstillinger" - "Send og motta" - "Nedlastningsalternativer" Funker på gamle Desire ihvertfall. Mulig at det er endret i nye Sense Her stod det nå på 3 dager. Skal jeg sette den på "Alle"? Da vil e-posten bli der helt til jeg sletter den? Mulig det er valget "last ned tidligere e-postmeldinger" under send og motta som styrer det. Ser ikke den innstillingen hos meg... Lenke til kommentar
Terek Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Her stod det nå på 3 dager. Skal jeg sette den på "Alle"? Da vil e-posten bli der helt til jeg sletter den? I teorien ja. Med "Nedlastningsalternativer" satt på "3 dager" vil telefonen slette mail eldre enn nettopp 3-dager. Hvis du setter den på "alle" skal den ta vare på alle mailene du får. Min er f.eks satt på "Etter antall" med 40 meldinger, slik at jeg ikke samler opp masse gammel mail på telefonen. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Takk Da skal jeg prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå