SoundWound Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei Folks! Vi bruker nå Google Docs på skolen,men jeg har et lite problem med det, siden jeg bruker en gmail fraførav, som jeg er innpå mange ganger til dagen.. Nå må vi også bruke skolemailen fordi den viser alle lærerene på skolen.. Dette blir et stort problem for meg, og jeg liker å ha kontroll på tingene mine. Jeg vil gjærne kunne "merge" de sammen på en slags måte, sånn at jeg kan være innpå min "fritid og gaming" gmailen min, men samtidig kunne få alle forslagene på lærere på skolen. Noen som har peiling? -SoundWound Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gjør sånn at all mailen på den ene blir vidresendt til den andre? Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Jeg fant ut av det selv. Takk fot hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå