Velmont Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Her er orginal bildet. Her er det etter litt manipulering. Er ikke mine bilder, jeg hadde egentlig aldri tenkt at det går ann å bruke manipulering på den måten. Jeg tar normalt bort støvpartikler o.l når jeg holder på med bilder.. Så, hva syns dere? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Uhm, ja, er sikkert gammelt før dere flamer med dét. Men er nok en god del som ikke har sett det uansett Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jau. Smooth jobb med hu dama. Få som får det til å se naturlig ut, selv de peneste har ofte konturer på kinnene etc. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Utrolig bra.. sender inn ett bilde av meg.. fikser du på det? trenger six pack og litt sånn Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 mest geniale bruken av photoshop jeg har sett på lenge ihvertfall Må være praktisk å kunne sånn for de som ikke er de skjønneste rosene i bedet.. "Hei hvordan ser du ut? Bilde?" "Å, her er et. Er nokså dårlig da, kom nettopp utav dusjen jeg" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Bare lurer,hvordan vet du hva som er orginalt og ikke? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvor er disse bildene skaffet fra? Har du fixa dem selv, eller, ser ut som de kunne kommet fra en eller annen hudprodukts/fitness reklame 8) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hun under ser ekkelt kunstig ut... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Hvor er disse bildene skaffet fra? Har du fixa dem selv, eller, ser ut som de kunne kommet fra en eller annen hudprodukts/fitness reklame 8) Har ikke laget dem selv nei. Men det ser ut som en normal PC bruker med litt innsikt har gjort det. Er vanskelig å spore folk som har laget det på internett dessverre, om de ikke skriver navnet sitt på.. Kanskje det står noe i en eventuell jpeg-tagg? (glemt navnet på dem :-?) hun under ser ekkelt kunstig ut... Tja. Mange bilder ser jo sånn ut på inet, fordi jentene de sminker seg vet du, og når du tar bilder i et lyst rom kan du få et bilde som dét. Da jeg så det var manipulert tenkte jeg: hmm, det ser ikke helt ekte ut. Men det er feil for min del nå, jeg ser ingen problem med at det bildet KUNNE vært ekte, noe det ikke er.. Bare lurer,hvordan vet du hva som er orginalt og ikke? Vel, det "manipulerte" heter carrie_done.jpg, mens det andre heter carrie1.jpg .. Dessuten er det vanskeligere å gå motsatt vei!! :o I rest my case Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Okey da så.Det skal egentlig ikke være vanskelig å gå andre vei,om man har det rette programmet og kan masse,så skal det ikke være noe problem :wink: Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Okey da så.Det skal egentlig ikke være vanskelig å gå andre vei,om man har det rette programmet og kan masse,så skal det ikke være noe problem :wink: Uansett -> vanskeligere enn den andre veien, og dét er du enig i? Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Går slik an å gjøre på jenter i virkeligheten også ? Sinnsykt bra bilde. Lurer på hvor lang tid personen brukte på å manipulere det ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 det er faktisk ikke så mye som er gjort med det bildet.. lyset er sterkere og varmere, huden er glattet ut og "rengjort", og dobbelthaken er airbrushet vekk. that's it.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 det er faktisk ikke så mye som er gjort med det bildet.. lyset er sterkere og varmere, huden er glattet ut og "rengjort", og dobbelthaken er airbrushet vekk. that's it.. faktisk fryktelig enkel manipulering det der... Lenke til kommentar
coban Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 er du flink med airbrush'en så kan du få alle bilder til å bli sånn. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 uansett hvor enkelt dere sier det er, JEG hadde ikke greid det Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Jeg er visst ganske selvsikker(8)) og optimistisk, men jeg tror ærlig talt at jeg hadde klart det. Men tror jeg ville en del tid Men uansett hvor enkelt det kan være så ER og blir dette en bra manipulering, og det er ganske fantastisk hva vi kan gjøre med disse pc'ene våre.. Noe slikt som det hadde vært uhørt bare for en 4-5 år siden (saant?) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Enkel manipulering gjerne, men ikke noe hun ikke hadde greid selv med litt sminke utenom kvisene da....og dobbelhaken...og..ehh, ja Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hvem er det som gidder å gjøre noe sånt egentlig.. ser man jævlig ut så ser man jævlig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå