Gå til innhold

hjelp til å vurdere pc jeg skal kjøpe og eventulet forbedrelser

Anbefalte innlegg

Okei jeg har nå vert på komplett og satt sammen noe jeg tror vil være en nokså god pc. Det skal forestenn være en spille pc. Det jeg trenger hjelp med er at jeg ikke er det største geniet innen pc og lurer på om dere kan si hva dere syns, eventulet mangler og hva som kan byttes ut.

her er listen:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1003606&su=D2A58790-6908-4878-8554-76A2CA0127A9

hadde vert greit om prisen holdt seg rondt 20.000 uinkludert skjermen og kassen.

Endret av joa488
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei jeg har nå vert på komplett og satt sammen noe jeg tror vil være en nokså god pc. Det skal forestenn være en spille pc. Det jeg trenger hjelp med er at jeg ikke er det største geniet innen pc og lurer på om dere kan si hva dere syns, eventulet mangler og hva som kan byttes ut.

her er listen:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1003606&su=D2A58790-6908-4878-8554-76A2CA0127A9

hadde vert greit om prisen holdt seg rondt 20.000 uinkulder skjermen og kassen.

Du har to hk

Lenke til kommentar

Du trenger ikke Full Tower med de delene så vidt jeg vet, ett litt stort Midi tower burde holde lenge.

Fjern MSI HK siden du får ASUS SaberTooth i Intel oppgraderings pakken.

Annbefaler intern harddisk eller iallefall ekstern med USB 3.0 for bedre hastighet.

Vet ikke om Corsair har fikset feilene i SSDene enda så vil annbefale en Intel 510 eller Crucial m4 av samme størrelse inntil videre.

Resten av PCen ser bra ut.

Lykke til med PC bygging. ^^

Lenke til kommentar

Viss du vil ha det beste sjermkortet og gå litt ned i pris, velg radeon hd 6990. Bruker litt meir strøm og temp/lyd litt høgere, men bedre. Du sparer litt på å velge dustinhome.no (billigere, men fortsatt god service).

Viss du bare skal spille holder i5 2500K, fordi i7 2600K er bittelitt bedre i spill, men viss du skal videoredigere er det i7 2600K.

Endret av Stian838
Lenke til kommentar

tusen takk får hjelp alle samen :D får gå og grubla litt på GTX590 elle HD6990

e litt usikker på ka slaks SSD eg ska velga, men utenom det e alt fint :)

linken e oppdatert med nye forandringer så bare se og kom me kommentarer/anbefalinger :D

litt usikker så viss någen kan sei om eg må kjøba kabler seperat elle om det fulle me så ville det og hjolpe :)

Endret av joa488
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...