Niklasp Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Google oppdaterer snart Android Market. Denne funksjonen har du ventet på Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dette er jo en gladnyhet for oss som er lei av å huke av. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Personlig ønsker jeg ikke å bruke en sånn funksjon. Dette pga at man opplever at oppdateringer kan inneholde nye "alvorlige" bugs, samt at det kan legges til funksjoner man absolutt ikke ønsker....nei, liker best å lese brukererfaringene med nye oppdateringer før jeg gjør det selv 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ser spesielt frem til WiFi only funksjonen Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Min Market-app ble hvertfall oppdatert i løpet av natten. Ser greit ut. Men jeg savner muligheten for å legge til apper i en slags "watch list".. Altså en måte å huske interessante app'er som man kommer over, men ikke nødvendigvis vil installere der og da.. 2 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Fungerer ypperlig på min Galaxy S 2. APK kan lastes ned fra XDA for de som vil prøve. På nettbrettet mitt ser den imidlertid ikke så bra ut. Tydelig at størrelsen på ikoner og bokser ikke tilpasser seg skjermstørrelsen enda. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Veldig bra funksjon! Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Denne fikk jeg for flere dager siden automatisk på Desire med CyanogenMod og Android 2.3.7, så Google har tydeligvis allerede sendt den ut. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har den nye, men den er absolutt ikke noe særlig raskere. Er dritt lei treg market. HTC Desire HD. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Enig i at nye Market, fra v 3, ikke er særlig smooth. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Denne er i hvert fall fire dager gammel. Jeg har SGSII helt original, og ikonet mitt forandret seg for fire dager siden. Jeg var spent på endringene, men fant ingen. Når jeg nå gikk inn og sjekket, lå alternativene allerede klare. Lenke til kommentar
Bjells Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis man har på auto-oppdater, vil man får spørsmål om en app har endret permissions/rettigheter? Litt sketchy hvis ikke, da folk kan endre en app og legge inn keyloggers og annet piss .. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 heyyyy.. kule greier Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis man har på auto-oppdater, vil man får spørsmål om en app har endret permissions/rettigheter? Litt sketchy hvis ikke, da folk kan endre en app og legge inn keyloggers og annet piss .. Sikkert. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvis man har på auto-oppdater, vil man får spørsmål om en app har endret permissions/rettigheter? Litt sketchy hvis ikke, da folk kan endre en app og legge inn keyloggers og annet piss .. Jada, auto-update gjelder bare når en oppdatering _ikke_ har endret på rettighetene, da må man inn og manuelt oppdatere de (kan heller ikke bruker "update all"-knappen for apps som har fått endret rettigheter). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg vil heller ha muligheten til å masseskru av og på autooppdatering for alle apps. Også vil jeg heller ha muligheten til å ikke vise temaer, bakgrunner o.l. når jeg søker etter apps, og tilsvarende muligheten til å velge å bla gjennom themes som passer med bestemte apps. *Syte, syte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg