AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei. Jeg har laget meg en bruker på sukker.no, men er veldig usikker på hvordan jeg skal sette opp profilen min. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive. Har hatt flere forskjellige forsøk på å skrive en beskrivelse av meg selv, men ender alltid opp med å holde inne backspace. Jeg har derfor et spørsmål til dere jenter, hva ser dere etter når dere sjekker profiler? Er det bilde som teller? Er det måten personen skriver på? F.eks. gjør han et bedre inntrykk om han prøver å være morsom, eller om han bare slenger masse fakta om seg selv ut på bordet? Regner med de fleste vil si "Kan du ikke bare ta en blanding av humor og fakta om deg selv da?", men... Har dere et eksempel på en god kontaktannonse som har fanget interessen deres? Jeg er egentlig en ganske sjenert person, rødmer utrolig lett, aldri vært i et forhold og er fortsatt jomfru i en alder av 20år. Det er jo viktige ting om meg, kanskje ikke jomfrudelen, den kan vel heller komme frem etter noen dater, men jeg føler at om jeg skriver at jeg er sjenert osv. vil det gi et dårlig inntrykk. Jeg er heller ikke noe spesielt smart, snartenkt, god å snakke for meg. Har ikke lastet opp bilde på profilen, da jeg ikke har noe passende. Utseendemessig er jeg ikke noe stygg, er relativt veltrent, fikser meg opp og ting og tang, men er utrolig lite fotogen. Blir alltid "pose-smil" og dårlige grimaser x) Her er det jeg har skrevet: Heisann. 20år, oppvokst utenfor Bergen og utrolig nok bor jeg her enda selv om jeg ikke kan fordra regn. Lager en profil her på sukker for å utvide sjangsene for å møte en hyggelig og søt jente. En rask beskrivelse av meg selv må være spontan, snill, reiseglad, festglad og sta. Jeg er nesten musikkavhengi, og hører på musikk i de fleste situasjoner hvor muligheten byr seg. Digger fart og spenning, men elsker også å slappe av. Synes du jeg virker interessant så er det flott om du tar kontakt Noen innspill? Som dere skjønner tenker jeg kanskje for mye over dette, men jeg føler det er viktig. Takker for at dere har lest posten, enten du har noe å svare på eller ikke. Postet av anonym: 15a3027752b5dd33d4cb7384c29b8282 Postet av anonym: 15a3027752b5dd33d4cb7384c29b8282 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Men i helsikken.. Siden nektet å oppdatere seg, så jeg klikket to ganger på post, og jammen kom det to. Ikke bare det, men jammen postet jeg i seksualitet istedenfor Samliv og relasjoner også Siste gang jeg poster noe klokken 4 om natten Postet av anonym: 15a3027752b5dd33d4cb7384c29b8282 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei. Sånn rent bortsett fra at du er gutt, 20 og fra bergensområdet sier du absolutt ingenting i teksten som noen som kjenner en 20-åring ikke vet fra før. Uten bilde er du bortimot sjanseløs. Halv- eller helfigur, ikke utklipp fra et "juleselskap" og ikke så veldig gammelt... Skole eller jobb? Høyde er viktig for mange, vekt gir seg av bildet. Et par fritidsinteresser? Om du ikke går turer i skog og mark, eller trener tre fire ganger i uka på "svett og slapp", så ikke nevn at du er glad i frilutsliv og trening. Damer liker detaljer så sørg for at teksten og det du sender fra deg av meldinger er kjemisk renset for stavefeil. (Det er et par av dem i teksten din.) Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg