_Brukernavn_ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg har hatt en mobiltelefon inne til reperasjon 2 ganger for samme feil. Den ene gangen fikk jeg ny telefon, og den andre gangen ble telefonen reparert. Jeg forventer at samme feil kommer til å inntreffe igjen, alle som har samme modell opplever de samme feilene. Spørsmålet er om jeg kan kreve heving av kjøpet selv om jeg fikk ny telefon første gang? Teknisk sett har jo telefonen jeg har nå bare vært reparert én gang... Endret 4. november 2011 av -=PRO=- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, omlevering er også avhjelp. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Flott! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bare husk å si i fra om at du reklamerer og at du vil heve kjøpet når du leverer inn mobilen. Eller, dersom du må levere den inn igjen 1 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, godt poeng nomore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå